Zobacz pełną wersję : Olympus E-520 moje zdjęcia krajobrazu.
Witam wszystkich użytkowników forum.
Pozwoliłem sobie założyć nowy temat na tutejszym forum, ponieważ posiadam Olka E-520 i z uwagi na to że jestem tutaj początkujący porobiłem troszkę fotek krajobrazu głównie górach. Prosiłbym o subiektywną ocenę poniższych zdjęć i podpowiedzenie mi co robię źle i czego brakuje moim zdjęciom.
Dziękuje za wszelki uwagi.
Witaj.
Moze napisze tak , prawie we wszystkich zdjeciach jest nieostro , nie wiem dlaczego masz te zdjecia takie jak przez mgielke , po drugie prawie wszystkie a nawet wszystkie zdjecia sa robione w zlym czasie czyli w poludnie przy ostrym sloncu czego sie nie robi a jesli juz zaloz sobie jakis polar na obiektyw troche to powinno pomoc- albo sie decydujesz robic rankiem i to wczesnym albo wieczorem i to tez poznym w lecie gdzies 18,19, 20.Co wiecej musisz koniecznie opanowac GO , macra ze tak to okresle ktore robisz jej nie maja , jesli nawet w jednym jest to nie tam gdzie powinna byc., ponadto kadrowanie, poogladaj foty innych jest tyle portali, zdjec przykladowych , zakladam ze wiesz co to mocne punkty , zakladam ze wiesz ze unika sie w kadrach roznego typu przeszkadzajek - albo stosujesz plytka GO by uniknac roznego rodzaju niepotrzebnych w tle rozmaitosci albo chcesz cos pokazac stosujac wieksza GO pokazujac jakby kilka planow.
To takie mozna powiedziec podstawy, nie bede kazdej z osobna komentowal bo przy wszystkich robisz podobne bledy.
Pozdrawiam , jak cos pytaj na ile bede mogl to odpowiem.:)
kristof1979
24.11.10, 16:55
u mnie to wogóle ich odpalic nie mogę.
za duże wstawiłeś.