Zobacz pełną wersję : aparat na uroczystosci ?
komputerimac
16.09.10, 17:37
witam jestem w sekcji fotograficznej w szkole i mam pytanie ? Obecnie na stanie posiadam lumixa lx3 i chcialbym sie zapytac czy dalby rade na uroczystosciach szkolnych ? Bo nie wiem a bardzo mi zalezy aby zdjecia bylo wyrazne i super jakosci ! A jak nie to powiedzcie co lepiej kupic za podobna cene: canon eos 50d (uzywka body),olek (e3 uzywka body),nikon d90 z 18-55
D 90 plus szkło plus lampa
Trochę zależy to od Twoich umiejętności i tego jak oświetlone są miejsca tych uroczystości.
Dodatkowa zewnętrzna lampa błyskowa na pewno się przyda.
Raven_Design
16.09.10, 18:15
Kompletuj sobie zestaw pod profil, jaki Cię interesuje. To znaczy to, czym się chcesz zająć.
Jeżeli rzeczywiście reporterką - korpus z możliwie najwyższą do zaakceptowania wartością ISO, bezwzględnie lampa, obiektyw szerokokątny, krótkie tele, "stałka" 35 lub 50 mm.
Wybór puszki to jednocześnie wybór systemu. W każdym znajdziesz te elementy składowe. Kwestia gustu i umiejętnego wykorzystania tego, co się ma.
Pozdrawiam.
Proponuje epickiego Olympusa E-5.
witam jestem w sekcji fotograficznej w szkole i mam pytanie ? Obecnie na stanie posiadam lumixa lx3 i chcialbym sie zapytac czy dalby rade na uroczystosciach szkolnych ? Bo nie wiem a bardzo mi zalezy aby zdjecia bylo wyrazne i super jakosci ! A jak nie to powiedzcie co lepiej kupic za podobna cene: canon eos 50d (uzywka body),olek (e3 uzywka body),nikon d90 z 18-55
A ja zapytam czy spróbowałeś fotografować jakąś uroczystość?
Ja zaryzykuje i powiem, że ten lumix dałby radę. Nie znam aparatu. Ale sprawdziłem sobie co to jest. Jak widzę ma nawet stopkę do lampy. No to można powalczyć.