Zobacz pełną wersję : Kupno hybrydy - Olympus SP510? Kodak P712? Fujifilm S6500?
Witam,
Jestem tutaj nowy a to moj pierwszy post gdyż przymieżam sie do kupna aparatu. Moje potrzeby to:
- min. 10 zoom optyczny
- min. 5,6 Mp
- możliwosc dokręcenia filtrów (gwint do mocowania)
- dobre foty w ciemnych warunkach (w miare dobre ISO)
- w miarę dobra lampa błyskowa (głównie chodzi mi o dobre zdjęcia w ciemnych pomieszczeniach)
- stabilizacja obrazu
- możliwość podłączenia zewnetrznej lampy (gorąca stopka) - /niekoniecznie/
Mam takich kilka propozycji:
-Kodak EasyShare P712
-Fujifilm FinePix S6500
-Olympus SP-510
Teraz powiedzcie co byście mi doradzili??
Pozdrawiam
RadioErewan
11.03.07, 15:32
- min. 10 zoom optyczny
To ja zapytam, po co cię to?
Pozdrawiam
może to dziwne ale czasem sie przydaje...gdy chcemy "złapać" coś dalekooo
Więc który z wymienionych polecisz? Jestem początkujący dlatego pytam ekspertów!
nie znam Kodaka, z pozostałych dwóch wybrałbym Fuji, miałem okazję zrobic trochę fotek tym sprzetem ( dokładnie tym Fuji ): ładne wysokie ISO, stosunkowo szybki i pewny AF, dobrze się trzyma, manualny obiektyw.
W Olympusie bardziej nasycone kolory, świetny do makro.
Jak mocno Cię ogranicza budżet?
Dlaczego właśnie "hybryda" - tańsza od lustrzanki czy inne walory (mniejsza)?
Twoja decyzja - dla mnie jak kompakt to mały, tańszy a jak większy aparat to lustrzanka - kupując hybrydę podchodzisz pod pułap cenowy lustra mając - nie czarujmy się - znacznie mniejszą funkcjonalność i przyjemność focenia, nie mówiąc już perspektywach na przyszłość...
budżet w granicy 1300...
a lustro to już wyższa szkoła jazdy, narazie wolałbym hyybryde, również można kręcić filmiki a to czasem mi się przydaje.. wielkością się nie przejmuje i mi to nie przeszkadza.
czyli z tych aparatów radzicie mi wybrać Fuji S6500??
a nie posiada on jakiejś innej metody podłączenia lampy zewnętrznej??
RadioErewan
11.03.07, 17:58