PDA

Zobacz pełną wersję : Stabilizacja obrazu e-420 i wybór obiektywu

padi77
16.06.10, 15:31
Witam wszystkich, jestem tu nowy i jestem laikiem wiec proszę o wyrozumiałość. zakupiłem dość nie dawno olympusa e-420 i poza scenami gdzie moge zaleźć taką scene ze stabilizacją obrazu, nigdzie nie moge znaleźć stabilizatora obrazu, słyszałem nawet taką wersje ze tan aparat jej nie ma... prawda?? i jak w takim razie razić sobie ze zdjęciami gdzie chcę utrzymać nastrój i nie używać lampy a w momencie gdy tylko lekko poruszę ręka obraz sie zamazuje... pomijam rozwiązanie ze statywem. Jak sobie radzić przy takich zdjęciach z tym aparatem???

HrabiaMiod
16.06.10, 15:32
Kup sobie jasny obiektyw, Leica 25/1.4 będzie w sam raz.

padi77
16.06.10, 15:39
Mam pytanko, jestem totalnym amatorem i laikiem w temacie foto, posiadam e- 420 z obiektywem 17.5-45mm i teraz chciał bym zakupić coś lepszego że by bardziej sie cieszyć z robienia zdjęć jednak chciał bym coś uniwersalnego że by nie przekładać co chwila obiektywów. myślę o czymś w rodzaju 14-200 tylko ceny są astronomiczne... co polecacie???

padi77
16.06.10, 15:42
Kup sobie jasny obiektyw, Leica 25/1.4 będzie w sam raz.

hmm, a te obiektywy mają w sobie stabilizacje obrazu??? i drogie do??? sorki ze tak wypytuje ale jestem totalna noga w tej dziedzinie.

grizz
16.06.10, 15:42
...albo obiektyw ze stabilzacją jak panasonic 14-50.

Albo zwróc uwagę, że cała masa nastrojowych zdjęć powstała w czasach filmu z iso max 400 i gdy o stabilizacji nikt nie myślał ;)

padi77
16.06.10, 15:49
aha czyli są takie obiektywy ze stabilizacją obrazu... to co byście polecili ale myślałem o czyś bardziej uniwersalnym jak 14-200 czy choć by 18-180 ze by co chwila nie przekładać obiektywu... aha no i że by cana mnie z wejścia nie zabiła:wink:

grizz
16.06.10, 15:57
NIc. (przez pryzmat "nastrojowych" fotek)

Kupując coś z takim zakresem i tak szlag trafia plusy stabilizacji, bo szkło jest ciemne.

MAF
16.06.10, 15:58