PDA

Zobacz pełną wersję : Zaawansowany kompakt. Jaki kupić?

Olaaa
24.05.10, 18:35
a więc..
dopiero zaczynam moją przygodę z fotografowaniem i zamierzam kupić jakiś aparat, chciałam kupić lustrzankę jednak doszłam do wniosku,że zaawansowany kompakt mi w zupełności wystarczy i teraz pytanie jaki? skłaniam się ku:
Nikon Coolpix P100 oraz FujiFilm FinePix S200EXR.
jednak nie znam się na aparat wiec prosiłabym o pomoc w jego wyborze, przeznaczona kwota to 1500zl,

HrabiaMiod
24.05.10, 19:13
Mając tyle do wydania, bezsensem jest kupowanie kompaktu. Da duuużo niższą jakość, będzie mniej wygodny itd.

Zapoluj na jakiegoś PENa (nie znam cen, ale chyba da się już coś myśleć), albo na zestaw: e400/e410/e420+14-42+40-150 lub +14-42+25. Kup troszkę używany, wyrobisz sie spokojnie z kasą, a jakość fot będzie duuużo wyższa.

pozdrawiam

voovoo2
24.05.10, 19:17
Polecam Panasonica LX3

kristof1979
24.05.10, 19:22
Witam,
jako sprzedawca polecam Fuji hs-10( p100 nie ma raw i pierscienia ostrości)
lx3 jest też bardzo dobrym wyborem.
jesli nie boisz sie uzywek to napewno sp-350 olympus ( stary ale jary).
pozdrawiam.

voovoo2
24.05.10, 19:58
Na forum jest wątek poświęcony LX3.Popatrz,obejrzyj fotki ,zapoznaj sie z opiniami.Powinno Ci to ułatwic wybór.

jackowlew
24.05.10, 20:00
Ja bym lustro kupił.

Olaaa
24.05.10, 20:02
dziękuje za pomoc.
_______________________ (automatyczne scalenie)_____________________
zastanawiałam się nad kupnem lustra, ale z tego co się dowiedziałam dużo trzeba jeszcze w nią zainwestować i nie wiem czy poradziałabym sobie z nią, bo jak wcześniej wspomniałam dopiero zaczynam :)

EuroLiberty
24.05.10, 20:23
zastanawiałam się nad kupnem lustra, ale z tego co się dowiedziałam dużo trzeba jeszcze w nią zainwestować i nie wiem czy poradziałabym sobie z nią, bo jak wcześniej wspomniałam dopiero zaczynam :)