PDA

Zobacz pełną wersję : OLYMPUS SP-570 UZ do reklamacji ...



elwal
22.04.10, 17:23
Za chwilkę minie mi 2 lata, od kiedy kupiłam aparat OLY SP-570 UZ...
Od jakiegoś czasu nagminnie rozładowuje mi pełne akumulatory - czasami wystarczy pstryknąć 1-2 fotki z lampą...
Potrafi się nagle zawiesić lub maksymalnie "na biało" prześwietlić zdjęcie, choć tylko raz na jakiś czas...
Ostatnio miewam też wielkie trudności z ustawieniem ostrości !

Czy ktoś miał podobny kłopot ???
Może mu soft pada :???:

Powinnam bardzo szybko zgłosić reklamację (mam ok. 10 dni ), ale mam tylko f-rę a brakuje mi paragonu... nie mam pojęcia, czy go w ogóle miałam... po prostu nie pamiętam... :oops:

Czy f-ra wystarczy do reklamacji ???

grizz
22.04.10, 17:26
Oczywiście, ze f-vat wystarczy.


To, ze po 2 latach bateria pada, to nie jest nic niezwykłego. Jest to wręcz zupełnie normalne.

elwal
22.04.10, 17:32
Nie, nie...
Akumulatory są na bieżąco dokupowane, bo dużo ich używamy... aparat ma dwa lata, ale mam do niego 6 kpl akumulatorów, więc na mojego czuja to nie ich wina ;)

Poza tym czasami "coś" pokazuje mi się pod szkłem obiektywu, paproch jakiś, ale potem znika i jakiś czas go nie widać... aż do następnego razu... ;)
Wiadomo, wpadają czasami jakieś brudy do środka ...

Chyba muszę to wszystko dokładnie opisać, żeby było wiadomo czemu idzie do reklamacji... :lol:

elwal
23.04.10, 17:58
No właśnie dziś oddałam mojego Olka do sklepu, gdzie go kupiłam... mają zamówić kuriera i odesłać do reklamacji.

elwal
12.05.10, 07:43
:grin: wczoraj wrócił mój Oluś kochany z serwisu ---> a dziś zacznę testowanie :-P

rol6
12.05.10, 22:35
Szybko się sprawili :grin:

Daj znać czy jakość naprawy odpowiada szybkości.

Pozdrawiam

elwal
15.05.10, 15:38
Póki co nie mam żadnych zastrzeżeń... chociaż... zastanawiam sie, czemu wrócił do mnie taki czyściutki, wypucowany, błyszczący, ... zupełnie jak nowy... :lol:
Ale nie wnikam, cieszę się po prostu :grin:
... tylko dziwne, ze zniknęły moje niewielkie zadrapania... itp. :lol:

Jedyne, co zapomniałam dopytać, to gwarancja... czy po naprawie rzeczywiście jest jakaś dodatkowa gwarancja poserwisowa... :?:

NightCrawler
15.05.10, 15:57
Jeżeli to była naprawa na gwarancji to nie ma żadnej dodatkowej gwarancji (czasami producenci mają zapis w karcie gwarancyjnej, że gwarancja wydłuża się o czas pobytu w serwisie).
Jeżeli była to naprawa pogwarancyjna (odpłatna) to serwis powinien wystawić dowód naprawy i powinno być opisane na jaki czas udzielona zostaje gwarancja na wymienione podzespoły.

PS. A to że wrócił w lepszym stanie niż wysyłałeś to tylko się cieszyć...
Polacy... jakkolwiek nie jest i tak coś musi być nie tak i są podejrzenia ;)

helmuth
16.05.10, 12:32
...zastanawiam sie, czemu wrócił do mnie taki czyściutki, wypucowany, błyszczący, ... zupełnie jak nowy... :lol:Może jest nowy. Sprawdzałaś numery?
Może zamiast kosztownej naprawy taniej było wymienić na nowy (oby bez wad :-P)

rol6
17.05.10, 11:59
Serwis Olympusa robi takie niespodzianki, raczej niespotykane u innych producentów.
Spotkałem się z przypadkiem, że znajomy za zalanego Olka 1030 SW otrzymał nowego TOUGH 8000, ponieważ 1030 SW nie było już w sprzedaży.
Co więcej zalanie było co prawda nieumyślne, ale bez problemu serwis mógł stwierdzić winę użytkownika, a użytkownik nie miałby podstaw by zarzuty odeprzeć.

tomaszuk
18.05.10, 02:04
..jestem szczęśliwym użytkownikiem od dwu lat Camedii 5060WZ i od miesiąca SP590UZ i obydwa sprawują się na medal.Camedia towarzyszyła mi w 3 miesięcznym wypadzie w Alpy pod namiot.Nadmiar wilgoci powodowal pewne błędy na przełącznikach,ale obecnie w domu jest O'K.UZ-iego dopiero testuje i jak na razie nie zamieniłbym go na inny.zobaczymy co potem.Cieszy mnie to że nikt nie narzeka na serwis.To wielka zaleta JEST.Pozdrawiam.

Wieprz
19.05.10, 15:11
Jedyne, co zapomniałam dopytać, to gwarancja... czy po naprawie rzeczywiście jest jakaś dodatkowa gwarancja poserwisowa... :?:

Co do zasady gwarancja przedłuża się o czas, przez który nie mogłeś korzystać ze sprzętu.
W przypadku wymiany części albo całości gwarancja biegnie od nowa odpowiednio na tę część lub całość.
Tej zasady nie można zmieniać postanowieniami karty gwarancyjnej jeśli nie jesteś przedsiębiorcą.

elwal
29.05.10, 16:47
PS. A to że wrócił w lepszym stanie niż wysyłałeś to tylko się cieszyć...
Polacy... jakkolwiek nie jest i tak coś musi być nie tak i są podejrzenia ;)

No właśnie się cieszę :grin:
... czyżby z mojej wypowiedzi wynikało coś innego ?
Natomiast byłam zaskoczona... jednak bardzo przyjemnie :-P
_______________________ (automatyczne scalenie)_____________________

Serwis Olympusa robi takie niespodzianki, raczej niespotykane u innych producentów.

Miałam taki przypadek z HP-kiem... oddałam do reklamacji... dostałam nowszy model... o wiele młodszy :lol:
_______________________ (automatyczne scalenie)_____________________

Może jest nowy. Sprawdzałaś numery?
Może zamiast kosztownej naprawy taniej było wymienić na nowy (oby bez wad :-P)

...nie, raczej nie jest nowy, bo np. na pokrywce obiektywu widoczne są ślady po zębach mojego tygrysa brytyjskiego - nie mam pojęcia jak się tam znalazły... :-P

Numery sprawdziłam - nic się nie zmieniło...
Mam tylko kilka drobniutkich wątpliwości co do niektórych elementów obudowy, a co do jednej mam pewność, że jest nowa :lol: