Zobacz pełną wersję : OLYMPUS SP-570 UZ do reklamacji ...
Za chwilkę minie mi 2 lata, od kiedy kupiłam aparat OLY SP-570 UZ...
Od jakiegoś czasu nagminnie rozładowuje mi pełne akumulatory - czasami wystarczy pstryknąć 1-2 fotki z lampą...
Potrafi się nagle zawiesić lub maksymalnie "na biało" prześwietlić zdjęcie, choć tylko raz na jakiś czas...
Ostatnio miewam też wielkie trudności z ustawieniem ostrości !
Czy ktoś miał podobny kłopot ???
Może mu soft pada :???:
Powinnam bardzo szybko zgłosić reklamację (mam ok. 10 dni ), ale mam tylko f-rę a brakuje mi paragonu... nie mam pojęcia, czy go w ogóle miałam... po prostu nie pamiętam... :oops:
Czy f-ra wystarczy do reklamacji ???
Oczywiście, ze f-vat wystarczy.
To, ze po 2 latach bateria pada, to nie jest nic niezwykłego. Jest to wręcz zupełnie normalne.
Nie, nie...
Akumulatory są na bieżąco dokupowane, bo dużo ich używamy... aparat ma dwa lata, ale mam do niego 6 kpl akumulatorów, więc na mojego czuja to nie ich wina ;)
Poza tym czasami "coś" pokazuje mi się pod szkłem obiektywu, paproch jakiś, ale potem znika i jakiś czas go nie widać... aż do następnego razu... ;)
Wiadomo, wpadają czasami jakieś brudy do środka ...
Chyba muszę to wszystko dokładnie opisać, żeby było wiadomo czemu idzie do reklamacji... :lol:
No właśnie dziś oddałam mojego Olka do sklepu, gdzie go kupiłam... mają zamówić kuriera i odesłać do reklamacji.
:grin: wczoraj wrócił mój Oluś kochany z serwisu ---> a dziś zacznę testowanie :-P
Szybko się sprawili :grin:
Daj znać czy jakość naprawy odpowiada szybkości.
Pozdrawiam
Póki co nie mam żadnych zastrzeżeń... chociaż... zastanawiam sie, czemu wrócił do mnie taki czyściutki, wypucowany, błyszczący, ... zupełnie jak nowy... :lol:
Ale nie wnikam, cieszę się po prostu :grin:
... tylko dziwne, ze zniknęły moje niewielkie zadrapania... itp. :lol:
Jedyne, co zapomniałam dopytać, to gwarancja... czy po naprawie rzeczywiście jest jakaś dodatkowa gwarancja poserwisowa... :?:
NightCrawler
15.05.10, 15:57
Jeżeli to była naprawa na gwarancji to nie ma żadnej dodatkowej gwarancji (czasami producenci mają zapis w karcie gwarancyjnej, że gwarancja wydłuża się o czas pobytu w serwisie).
Jeżeli była to naprawa pogwarancyjna (odpłatna) to serwis powinien wystawić dowód naprawy i powinno być opisane na jaki czas udzielona zostaje gwarancja na wymienione podzespoły.
PS. A to że wrócił w lepszym stanie niż wysyłałeś to tylko się cieszyć...
Polacy... jakkolwiek nie jest i tak coś musi być nie tak i są podejrzenia ;)
...zastanawiam sie, czemu wrócił do mnie taki czyściutki, wypucowany, błyszczący, ... zupełnie jak nowy... :lol:Może jest nowy. Sprawdzałaś numery?
Może zamiast kosztownej naprawy taniej było wymienić na nowy (oby bez wad :-P)
Serwis Olympusa robi takie niespodzianki, raczej niespotykane u innych producentów.
Spotkałem się z przypadkiem, że znajomy za zalanego Olka 1030 SW otrzymał nowego TOUGH 8000, ponieważ 1030 SW nie było już w sprzedaży.
Co więcej zalanie było co prawda nieumyślne, ale bez problemu serwis mógł stwierdzić winę użytkownika, a użytkownik nie miałby podstaw by zarzuty odeprzeć.
..jestem szczęśliwym użytkownikiem od dwu lat Camedii 5060WZ i od miesiąca SP590UZ i obydwa sprawują się na medal.Camedia towarzyszyła mi w 3 miesięcznym wypadzie w Alpy pod namiot.Nadmiar wilgoci powodowal pewne błędy na przełącznikach,ale obecnie w domu jest O'K.UZ-iego dopiero testuje i jak na razie nie zamieniłbym go na inny.zobaczymy co potem.Cieszy mnie to że nikt nie narzeka na serwis.To wielka zaleta JEST.Pozdrawiam.
Jedyne, co zapomniałam dopytać, to gwarancja... czy po naprawie rzeczywiście jest jakaś dodatkowa gwarancja poserwisowa... :?:
Co do zasady gwarancja przedłuża się o czas, przez który nie mogłeś korzystać ze sprzętu.
W przypadku wymiany części albo całości gwarancja biegnie od nowa odpowiednio na tę część lub całość.
Tej zasady nie można zmieniać postanowieniami karty gwarancyjnej jeśli nie jesteś przedsiębiorcą.
PS. A to że wrócił w lepszym stanie niż wysyłałeś to tylko się cieszyć...
Polacy... jakkolwiek nie jest i tak coś musi być nie tak i są podejrzenia ;)
No właśnie się cieszę :grin:
... czyżby z mojej wypowiedzi wynikało coś innego ?
Natomiast byłam zaskoczona... jednak bardzo przyjemnie :-P
_______________________ (automatyczne scalenie)_____________________
Serwis Olympusa robi takie niespodzianki, raczej niespotykane u innych producentów.
Miałam taki przypadek z HP-kiem... oddałam do reklamacji... dostałam nowszy model... o wiele młodszy :lol:
_______________________ (automatyczne scalenie)_____________________
Może jest nowy. Sprawdzałaś numery?
Może zamiast kosztownej naprawy taniej było wymienić na nowy (oby bez wad :-P)
...nie, raczej nie jest nowy, bo np. na pokrywce obiektywu widoczne są ślady po zębach mojego tygrysa brytyjskiego - nie mam pojęcia jak się tam znalazły... :-P
Numery sprawdziłam - nic się nie zmieniło...
Mam tylko kilka drobniutkich wątpliwości co do niektórych elementów obudowy, a co do jednej mam pewność, że jest nowa :lol:
Powered by vBulletin? Version 4.2.5 Copyright Š 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.