PDA

Zobacz pełną wersję : Wskrzeszenie Polaroida



dzemski
23.03.10, 20:09
wskrzeszenie lub ostatnie podrygi. Myślę, że jednak to pierwsze. Ceny jakie przyjemne :)

http://www.the-impossible-project.com/

rumpel
23.03.10, 20:33
To bardzo dobra wiadomość :) Widać w dobie cyfry potrafi istnieć inne poletko fotografii. Skoro "Polaroid wiecznie żywy" to już spokojny jestem o fotografię analogową ;).

Raven_Design
23.03.10, 22:37
Ech... całkiem miło.
Sporo mam fotografii z Polaroida... większość sprzed 15 lat i starsze...
To była istotnie kiedyś magia, a do tego zdjęcia były dość przyzwoitej jakości.
W mojej szafie leży jeszcze nawet jeden Polaroid. Co prawda od tych 15 lat nie robił zdjęć i powątpiewam, czy byłby jeszcze w stanie, ale i tak trzymać go będę z sentymentu.
Gorąco kibicuje "zmartwychwstałemu" Polaroidowi, a przede wszystkim ciesze się, że filmy znów będą względnie dostępne.

Muminek
23.03.10, 22:57
Ech... całkiem miło.
Sporo mam fotografii z Polaroida... większość sprzed 15 lat i starsze...
To była istotnie kiedyś magia, a do tego zdjęcia były dość przyzwoitej jakości.
W mojej szafie leży jeszcze nawet jeden Polaroid. Co prawda od tych 15 lat nie robił zdjęć i powątpiewam, czy byłby jeszcze w stanie, ale i tak trzymać go będę z sentymentu.
Gorąco kibicuje "zmartwychwstałemu" Polaroidowi, a przede wszystkim ciesze się, że filmy znów będą względnie dostępne.

Czy jakość Twoich fotografii z Polaroida pogorszyła się w jakimś stopniu po tych kilkunastu latach?

piotrek204
23.03.10, 23:23
Narazie jedeyny film z ich produkcji to 2 funty - zdjecie, malo atrakcyjne.
Mam jeszcze w lodowce kilka polaroidow, tych kolorowanych tez. To co maja obecnie w sklepie to jeszcze zapasy z produkcji polaroida.

Uzywam z mamiya 67, swietny efekt.
Na szczescie fuji zaspokaja podstawowe potrzeby.

pat.p
24.03.10, 12:03
Dobre wieści :-)

Pozdrawiam
Pat

Raven_Design
24.03.10, 18:35
Czy jakość Twoich fotografii z Polaroida pogorszyła się w jakimś stopniu po tych kilkunastu latach?