Zobacz pełną wersję : e-30 vs. d90 vs. 550d
witam, jestem nowy w sumie na forum bo jeszcze nie pisałem zadnego posta. Przymierzam sie do zakupu aparatu w granicach 3k zł i jednym z moich faworytów jest wlasnie e-30. Chcialbym abyscie mi pomogli go porownac(wszystkie za i przeciw) do nikona d90 i nowego canona 550d(niebawem pewnie cena bedzie na poziomie 3k za kit). Licze na wasza pomoc. Ostatnio trzymałem e-30 w fotojokerze i wywarł na mnie dobre wrazenie choc nie powalil mnie gabarytami(myslalem ze jest duzo wiekszy niz d90). Pozdrawiam i licze na wasza odpowiedz.
Jakie szkiełka dają w tych kitach?
Do wyboru mam d90 z 18-55 lub 18-105 z vr natomiast jesli chodzi o canona to raczej zostaje tylko opcja na 18-55 IS. Co do olka to IS jest w body i to jest duzy plus dla mnie. 1-0 dla e-30;D. 2-0 jesli chodzi o FL-36 za free.
Do wyboru mam d90 z 18-55 lub 18-105 z vr natomiast jesli chodzi o canona to raczej zostaje tylko opcja na 18-55 IS. Co do olka to IS jest w body i to jest duzy plus dla mnie. 1-0 dla e-30;D. 2-0 jesli chodzi o FL-36 za free.
No i już masz problem załatwiony. Proste?
Filmy 60fps w canonie oraz ??mniejsze szumy na wysokich iso?? Jesli chodzi o szum to tez w nikonie chyba jest lepiej jesli nie najlepiej z tej trojki.
Gdyby to bylo takie proste dla mnie to bym juz sie zdecydowal...
Filmy 60fps w canonie oraz ??mniejsze szumy na wysokich iso?? Jesli chodzi o szum to tez w nikonie chyba jest lepiej jesli nie najlepiej z tej trojki.
Wciąż widać, że jest to proste.
Chyba nie oczekujesz, że ktoś tutaj nagle poda Ci automagiczne zaklęcie na kręcenie filmów w gładki obraz przy ISO3200 w Olku (którego, śmiem podejrzewać, i tak nie wykorzystasz).
Widzisz, że gdzieś masz lepiej? Bierz!
A bawią Cie filmy? TO wtedy nie ma problemu z wyborem ;)