Zobacz pełną wersję : Początkujący fotograf - Zapraszam
Witam. Jestem fotografem amatorem. Fotografią zajmuję się od ok ośmiu miesięcy. Mój aparat to Olympus SP565-UZ. Lubię robić zdjęcia, choć nie zawsze mi to wychodzi. Pomimo tego fotografia to moja pasja :) Proszę Was o ocenę moich zdjęć oraz o porady na przyszłość. Za każdą sensowną wypowiedź z góry dziękuję. Wiem że jeszcze dożo jest do zrobienia, ale od czegoś trzeba zacząć. Pozdrawiam.
Pierwsza partia zdjęć :)
1.
29220
2.
29221
3.
29222
4.
29223
5.
29224
6.
29225
7.
29226
8.
29227
9.
29228
10.
29229
Cos te fotki nieostre, po wrzuceniu... poza tym krzywe. 3.8.10 moglyby byc, ale ostrosc....
Pierwsza partia zdjęć :)
Zanim wrzucisz nastepna dyche,poczytaj jak przygotowuje sie zdjecia do prezentacji w internecie.Na forum znajdziesz w jaki sposob wrzucac,poczytasz o wielkosci i wadze plikow.Czytajac i szukajac w googlach poczytasz o kompozycji obrazu ,wyostrzeniu i jeszcze wielu innych bardzo przydatnych rzeczach.
Wybierz z tej 10 trzy co spelniaja warunki i napisz dlaczego one Ci sie tak podobaja,ze chcesz pokazac je innym.
Bedziemy dyskutowac
Podpowiem trochę. Fotki wrzucaj w rozmiarze około 800x600 px, wielkość pliku raczej do 300 KB.
Zdjęcia trzeba przygotować- wyprostować budynki, zmniejszyć i wyostrzyć (ale bez przesady).
Jednorazowo pokazuj kilka najlepszych, wg Ciebie, ale nie więcej niż 5. Pozostałe następnym razem.
Unikaj kadru z motywem umieszczonym centralnie. Rzadko jest to najlepsze ujęcie.
Nie przepalaj fotek. Podczas ustawiania ostrości, celuj dokładnie w motyw (ptak, motyl, kwiatek) i przekadruj tak, by znalazł się on w tzw. mocnym punkcie.
W pokazanych fotkach brakuje ostrości, a budynki są krzywe. Zupełnie nie wiem, co widzisz w fotce nr 2. Możesz napisać, co chciałeś pokazać?
Podpowiem trochę. Fotki wrzucaj w rozmiarze około 800x600 px, wielkość pliku raczej do 300 KB.
Zdjęcia trzeba przygotować- wyprostować budynki, zmniejszyć i wyostrzyć (ale bez przesady).