C+
28.01.10, 20:19
Informacja dotycząca zmiany funkcjonowania (lokalizacji) serwisu Olympus Polska.
W trosce o swoich klientów firma Olympus Polska postanowiła jeszcze bardziej usprawnić działania serwisu. Aby ujednolicić i scentralizować system napraw, od dnia 1 stycznia 2010r. zaczął funkcjonować nowy adres do wysyłania sprzętu przeznaczonego do naprawy.
Nowy adres:
Olympus Polska Sp. z o.o.
Magazyn Logistyczny UPS Łazy
Al. Krakowska 190A Bud. C1
05-552 Wólka Kosowska
Nr telefonu: 0 22 366 00 66
e-mail: serwis@olympus.pl
W związku z centralizacją napraw uprzejmie prosimy Państwa o wysyłanie wszystkich produktów do reklamacji gwarancyjnej za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS (nie ma możliwości osobistego zgłoszenia sprzętu do naprawy).
Produkty do naprawy gwarancyjnej prosimy wysyłać bezpłatnie firmą kurierską UP Zgłoszenia pod numerem telefonu: 0 22 534 00 00, nr klienta: 49205Y, usługa standard
Prosimy także o dołączenie formularza zgłoszenia naprawy oraz kopii paragonu i gwarancji.
Produkty do naprawy pogwarancyjnej klient dostarcza do serwisu Olympus Polska na własny koszt.
https://forum.olympusclub.pl/imgimported/2008/09/dot_blue-1.gif
źródło (http://www2.olympus.pl/consumer/208_1562.htm)Pełna procedura obsługi napraw >>
W trosce o swoich klientów firma Olympus Polska postanowiła jeszcze bardziej usprawnić działania serwisu. Aby ujednolicić i scentralizować system napraw, od dnia 1 stycznia 2010r. zaczął funkcjonować nowy adres do wysyłania sprzętu przeznaczonego do naprawy.
Nowy adres:
Olympus Polska Sp. z o.o.
Magazyn Logistyczny UPS Łazy
Al. Krakowska 190A Bud. C1
05-552 Wólka Kosowska
Nr telefonu: 0 22 366 00 66
e-mail: serwis@olympus.pl
W związku z centralizacją napraw uprzejmie prosimy Państwa o wysyłanie wszystkich produktów do reklamacji gwarancyjnej za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS (nie ma możliwości osobistego zgłoszenia sprzętu do naprawy).
Produkty do naprawy gwarancyjnej prosimy wysyłać bezpłatnie firmą kurierską UP Zgłoszenia pod numerem telefonu: 0 22 534 00 00, nr klienta: 49205Y, usługa standard
Prosimy także o dołączenie formularza zgłoszenia naprawy oraz kopii paragonu i gwarancji.
Produkty do naprawy pogwarancyjnej klient dostarcza do serwisu Olympus Polska na własny koszt.
https://forum.olympusclub.pl/imgimported/2008/09/dot_blue-1.gif
źródło (http://www2.olympus.pl/consumer/208_1562.htm)Pełna procedura obsługi napraw >>