Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Jaki kompakt kupić

bobasek
9.01.10, 19:35
Jestem początkujący i byłby to mój pierwszy aparacik. Proszę o pomoc co do wyboru - cena do 650 . Myślałem nad Olympusem FE 5020 ale może być inny. Proszę - poradźcie.

jackowlew
9.01.10, 19:38
Ja też chciałem kupić kompakt ale znajomi odradzili mi kupna kompaktu radzili dołóż kilka złoty i kupuj lustro.Dzisiaj nie żałuje tego kroku.Więc kup lustro.

grizz
9.01.10, 19:52
Jestem początkujący i byłby to mój pierwszy aparacik. Proszę o pomoc co do wyboru - cena do 650 . Myślałem nad Olympusem FE 5020 ale może być inny. Proszę - poradźcie.

Jakie przeznaczenie?

voovoo2
9.01.10, 21:11
Proponuje abyś zainteresował się małpkami Fuji albo jakimś prostym Canonem serii A

bobasek
9.01.10, 21:35
Jakie przeznaczenie?
Robienie zdjęć głównie w mieszkaniu oraz amatorsko krajobrazy

grizz
9.01.10, 21:38
Robienie zdjęć głównie w mieszkaniu oraz amatorsko krajobrazy

To szukaj czegoś co będzie miało jak najszerszy obiektyw.

Ekwiwalent 24mm 28mm ew. 32mm

oczko
9.01.10, 21:39
To szukaj czegoś co będzie miało jak najszerszy obiektyw.

Ekwiwalent 24mm 28mm ew. 32mm

24mm przy kompaktach bardziej szkodzi niż daje radochy, ale 28mm już spokojnie mozna wziąć

bobasek
9.01.10, 21:40
Proponuje abyś zainteresował się małpkami Fuji albo jakimś prostym Canonem serii A
Dzięki za info, a możesz jakiś konkretny sprawdzony model (chodzi o aparat nowy). Dzięki za info

Ania_
9.01.10, 21:42
Jeśli nie planujesz bawić się "niewiadomowco" to dobry kompakt na pewno się sprawdzić i to lepiej niż lustro. Taka jest moja opinia. Poza tym koledzy dobrze radzą z mm.

voovoo2
9.01.10, 21:42
Skoro maja być tez fotki we wnętrzach zwróć uwagę na jasność obiektywu.Im jasniejszy tym oczywiście lepszy.

bobasek
9.01.10, 21:44
24mm przy kompaktach bardziej szkodzi niż daje radochy, ale 28mm już spokojnie mozna wziąć