PDA

Zobacz pełną wersję : KONWERTER 1,35x DO E-620



mateuszejk
1.01.10, 18:06
Witam!
Mam pytanie odnośnie konwerterów do e-620 na allegro, czy opłaca je się kupować za 189 i czy poprawiają one pole widzenia?
Pytam ponieważ nie mam za dużego doświadczenia i oczytania w akcesoriach tego typu. Do nie dawna korzystałem z 510, teraz dostanę 620. I zastanawiam się nad kupnem kilku gadżetów do niego.
życzliwym klubowiczom z góry dziękuje
Mateusz

krzysiekz
1.01.10, 18:49
Nie oplaca sie. Albo ec14 albo dluzsze szklo kup.

romek1967
1.01.10, 18:49
gdybyś podał o jaki konwerter chodzi może było by nam łatwiej coś doradzić

mateuszejk
1.01.10, 19:05
Przepraszam ale nie dodałem że to konwerter na wizjer, bardzo przepraszam ze tego nie dopisałem ale myślałem że to jedyny typ konwerterów

gdybyś podał o jaki konwerter chodzi może było by nam łatwiej coś doradzić

dokładnie to daje link na allegro //www.allegro.pl/item864972946_nowosc_konwerter_1_35x_na_wizjer_mus zla_oczna.html (http://www.allegro.pl/item864972946_nowosc_konwerter_1_35x_na_wizjer_mus zla_oczna.html)]

krzysiekz
1.01.10, 19:06
Me-1 kosztuje pare zl wiecej, a jest przynajmniej przewidziany do olka. Napewno bedzie gorzej widac panel ustawien w wizjerze, trzeba sie przyzwyczaic. Me1 uzywam i nie zdejmuje od zakupu ;)

mateuszejk
1.01.10, 19:16
Me-1 kosztuje pare zl wiecej, a jest przynajmniej przewidziany do olka. Napewno bedzie gorzej widac panel ustawien w wizjerze, trzeba sie przyzwyczaic. Me1 uzywam i nie zdejmuje od zakupu ;)
Tak ale jej niestety nie można używać z 620, dlatego pozostaje mi tylko zamiennik jezeli opłaca się takie coś kupić

krzysiekz
1.01.10, 20:19
to w 620 zmienili mocowanie muszli?

romek1967
1.01.10, 21:13
Nie zmienili w E-620 mocowania muszli, pasuje bez problemu ta z E-3. W tablicy systemowej do E-620 (http://www2.olympus.pl/consumer/images/E620_System_Chart_EN.pdf) nie ma muszli ME-1 :) są wszystkie inne ale tej jednej brakuje.........