PDA

Zobacz pełną wersję : Czy poradze sobie z Oly SP-510U ???

ace2
16.01.07, 09:14
Jestem od dłuższego czasu uzytkownikiem starszego już modelu Olympus CAMEDIA C-3040 Zoom 9iedyś wydałem majątek na niego, wersja z USA). Przyszedł czas na zmianę na lepszy. Kierując sie przywiązaniem do producenta zauwazyłem ładny model Sp-510U lecz w necie oprócz dobrych recenzji jest wiele wskazówek, że jest on raczej dla posiadających wiedzę o fotografii.

jestem całkowitym amatorem, aparatu potrzebuje do celów domowych jak: wakacje, domowe zdjęcia i często makro fotki. Chcę dużej matycyc i dość dużego zooma optycznego.

Sp510U w necie częto porównywany jest do droższego Sony ..U5 i bardziej polecany choć tez z uwagą że nie dla laika.

Prosze o poradę, ewentualnie polecenie innego modelu aparatu.

dinx6
16.01.07, 09:35
nie słuchaj bzdur typu, że sobie nie poradzisz. każdy aparat wymaga wiedzy w zakresie nie tylko technik fotografowania, ale i obsługi. nie oznacza to, że ktoś kto fotografuje dla przyjemności ma kupić aparat z jednym przyciskiem. to, że robisz zdjęcia do domowego albumu nie oznacza, że nie mają to być zdjęcia piękne.

dlatego kup aparat, który cię w zakresie Twoich zainteresowań nie ograniczy. do tej pory używałeś automatu, z Olympus SP-510 UZ w ręce masz zdecydowanie więcej możliwości, choć równie dobrze możesz skorzystać z trybów automatycznych, które ten model ma ciekawe. myślę jednak, że sam fakt, iż chcesz dalej czerpać przyjemność z fotografowania wystarczy, by polecić Ci ten aparat.

idź do sklepu, obejrzyj go, weź do ręki, może Ci się wydać zbyt duży w porównaniu do tego, którego używałeś do tej pory. wygoda to ważna sprawa, choć czasem warto się przyzwyczaić do nowych wygód :)

pozdrawiam

ace2
16.01.07, 09:39
Co do wielkości to mnie wogóle mi to nie przeszkadza. Sony czy Fuji z duzymi zoomami optycznymi są jeszcze większe a właściwie to kobyły jak lustrzanki.

dinx6
16.01.07, 09:45