PDA

Zobacz pełną wersję : Kompakt na koncerty ??

hegran
20.11.09, 14:07
Jak w temacie, kompakt na koncerty w miarę szybki, jak i celny AF ( na możliwości kompaktu ). Cena od 1200 - 1400 zł, co byście polecili. Pozdrawiam

hades
20.11.09, 14:57
Mam dwa pytania precyzujące:

1. Jakie warunki panują na koncertach, które odwiedzasz?
2. Jak daleko stoisz od sceny?

marecki
20.11.09, 15:00
Generalnie na koncerty kompakty słabo się sprawdzają. Przy ciemnych warunkach wychodzi duży szum bo stosujesz wysokie ISO. Lampa do niczego się nie przyda ze względu na odległość. Co do koncertów to jeszcze zależy jakich. Jak iście rockowe to chyba coś pancernego wybierz bo szybko możesz go stracić. Jak raczej siedzące to coś z dobrym zoomem i koniecznie stabilizacją. Modelu ci nie wskażę bo nie mam doświadczenia z kompaktami. Generalnie szybkość AF zdaje się nie być ich mocną stroną. Miałem na jednym koncercie jakiegoś Canona A... coś tam i fotki niestety nie bardzo z ww. powodów.
Powodzenia.

Rafał Czarny
20.11.09, 15:04
Zapomnij o kompaktach na koncercie. W ciemnicy potrzebujesz używalnego ISO przynajmniej 800, w miarę jasnego obiektywu i sprawnego AF. Te trzy cechy w jednym kompakcie chyba nie istnieją.

qbic
20.11.09, 15:05
bez dużego zumu - FUJI FinePix F200

hades
20.11.09, 15:11
Caymer na IRC słusznie zauważył, że są jeszcze koncerty plenerowe odbywające się w dzień. Stąd moje pytania w 2. poście.

hegran
20.11.09, 15:13
1. Jakie warunki panują na koncertach, które odwiedzasz?
2. Jak daleko stoisz od sceny?

Koncerty w klubach, halach, odległość różnie, zawsze staram się jak najbliżej.
Nie chodzi mi o jakieś wybitne zdjęcia, po prostu pamiątkowe ale w miarę dobrej jakości. Koncerty rock/metal. Pozdrawiam

marecki
20.11.09, 15:25
Koncerty rock/metal. Pozdrawiam