Zobacz pełną wersję : ciągłe błyski lampy e 520
Witam. Podczas robienia zdjęć osób w lokalu który był słabo oświetlony spotkał mnie zaskakujący problem (jestem nowicjuszem wiec jeszcze nie jedno pewnie mnie zaskoczy). Mianowicie Chcę zrobić zdjęcie pewnej parze osób, włączam aparat (tryb AUTO) naciskam spust do połowy, lampa ciągle błyska a AF nie ustawia ostrości. Z zdjęcia nici bo nie wiem jak z tego wybrnąć.
Poradzicie jak sobie z tym radzić?
Poradzimy:
PRZECZYTAJ INSTRUKCJĘ
mozna sobie pozartowac z kolegi czy nie wypada...?
Przeczytaj całą instrukcję, a odnośnie pytania, które zadałeś szczególnie o AF ILLUMINAT.
dokładnie to strona 87 inst. obsł. Pzdr
Tak jak pisano wyżej instrukcja obowiązkowo do przeczytania. Najlepiej w takiej kolejności jak pisał dziś o północy k@czy:
https://forum.olympusclub.pl/showpost.php?p=564528&postcount=9
Wtedy na pewno nic nie powinno Cię zaskoczyć.
Jest wyraznie w instrukcji napisane,ze model E520 w odroznieniu od modelu E510 ustawia ostrosc po kontakcie.Po prostu ostrosc po kontakcie- lampa blyskajac nawiazuje kontakt z fotografowana osoba.Jesli modul nie znajdzie wyraznej aprobaty u osoby fotografowanej do checi posiadania zdjecia nie wyzwolisz migawki.Jest podobno rowniesz myk na pominiecie tego kontaktu.W pierwszych modelach tego aparatu bylo napisane,zeby zwracac uwage gdzie patrza i focic z zaskoczenia jak nie patrza w aparat.W tych nastepnych wersjach juz mozna uzyc klawiszy funkcyjnych-jakich nie wiem,nie posiadam tego modelu.
no i się popłakałem.....:mrgreen:
Misiaczek51
3.11.09, 21:38
No i dziewięć osób ( ze mną ) poprawiło sobie licznik postów. I śmieszno i straszno...
znajdź w menu i wyłącz wspomaganie AF, dodatkowo możesz wyłączyć sobie jeszcze auto-podnoszenie lampy błyskowej, to tez nieraz irytuje
kowalikster
4.11.09, 10:02
Na długie jesienne wieczory polecam : http://resources.olympus-europa.com//consumer/catalogs/41256904005028C0CF7434964771CF80C125745200220D1B_E-520%20PL.pdf