PDA

Zobacz pełną wersję : obiektyw do E500 do fotografii kotów ;-)

chantiff1
1.11.09, 21:15
Witam wszytkich, jestem absolutnym amatorem i obcokrajowcem, to znaczy ze moj jezyk polski jest slaby, to przepraszam. Mam Olympusa e500 i potrzebuje robic zdjecia kotom. Jaki objektyw sobie kupic i jak ustawic aparat, zeby zdjecia robione w mieszkaniu byli piekne? Nie jest to moja pasja - robienie zdjec, ale musze to robic ...
Dzieki za wszystkie odpowiedzi

Karol
1.11.09, 21:20
Witam wszytkich, jestem absolutnym amatorem i obcokrajowcem, to znaczy ze moj jezyk polski jest slaby, to przepraszam. Mam Olympusa e500 i potrzebuje robic zdjecia kotom. Jaki objektyw sobie kupic i jak ustawic aparat, zeby zdjecia robione w mieszkaniu byli piekne? Nie jest to moja pasja - robienie zdjec, ale musze to robic ...
Dzieki za wszystkie odpowiedzi

Witaj na Forum:!:
Twój język jest OK, nigdy bym nie pomyślał, że polski nie jest Twoim rodowitym językiem.
Pewnie koledzy coś doradzą w sprawie optyki, wstępnie zapraszam do wątku "kocie fotki (https://forum.olympusclub.pl/showthread.php?t=10077)", chyba, że już go znasz?

Iwo
1.11.09, 21:22
Wystarczy Ci najtańszy - zd 14-42mm lub 14-45mm, jeśli masz pieniądze na droższy - ZD 14-54mm.
Co do technik... proponuję przeczytać uważnie instrukcje do aparatu i albo samemu próbując różnych ustawień się nauczyć, albo kupić książkę do fotografii.

Alleg_pl
1.11.09, 21:23
Jesli pieniadze nie sa problemem, to Leica 25'ka moze?
albo Zuiko 14-54 ;)

witamy na forum!

dog_master
1.11.09, 22:05
E tam, jasna stałka to kot będzie miał ostry nos i nic więcej.

Najlepiej 14-54 + lampa zewnętrzna, będzie miodzio :) Ale i kit pewnie da radę [szczeniaki w ruchu kitem i FLką wychodzą bardzo fajnie :)] Tylko nie błyskaj na wprost, światło odbite nie męczy tak kocich oczu i daje ładny efekt.

Karol
1.11.09, 22:13