PDA

Zobacz pełną wersję : Błąd podczas Aktualizacji aparatu.



Maxgalley
3.01.07, 22:29
Podczas aktualizacji oprogramowania aparatu Olympus SP350 wystąpił błąd. Z tego co przeczytało należało wyłączyć aparat i zrestarotwać program. Tak też zrobilem lecz teraz aparat nie da się uruchomic :cry: czy da się to jakoś naprawić??

liso
3.01.07, 22:52
Ciężka sprawa, na początek może wyjmij akumulator (baterię) na pare minut i zobacz czy coś pomogło. Jeżeli nie to chyba pozostaje wizyta w serwisie :(

Maxgalley
3.01.07, 22:57
Czy facet w servisie naprawi go w ramach gwarancji??

fotomic
3.01.07, 22:58
a nie da sie jakoś tego ponowić ?

fotomic
3.01.07, 22:58
Czy facet w servisie naprawi go w ramach gwarancji?? jeżeli odeślesz z adnotacją nie działą to tak :) (na 90%) , serwis Olympusa jest najlepszy z najlepszych.

Maxgalley
3.01.07, 23:03
tylko aparat był kupywany w sklepie kolegi ja mysle że uzna mi gwarancje bo wina kompa to nie jest:/ raczej programu aktualizującego. MA ktoś jeszcze jakieś motody wskrzeszania aparatu??

fotomic
3.01.07, 23:08
tylko aparat był kupywany w sklepie kolegi ja mysle że uzna mi gwarancje bo wina kompa to nie jest:/ raczej programu aktualizującego. MA ktoś jeszcze jakieś motody wskrzeszania aparatu?? kolega nie podbił gwarancji ? Czy nie masz rachunku. Nie wiem jak z metodami wskrzeszania, to nie telefon komórkowy. Jeżeli nie da się zrobić jeszcze raz i wyciągnięcie baterii nie pomoże to wyślij do serwisu. Poczekasz max miesiąc ale zazwyczaj 2 tygodnie i dostaniesz z powrotem.

Maxgalley
3.01.07, 23:12
Kolega podbił gwarancje i przyczepił do niej paragon. Tylko czy servis Olympusa uzna tą awarje i naprawi to. Dodam tylko że wszystko zaczęło się od czarno- białego koloru na telewizorku. Może wiecie co sie stało. Podłanczam aparat do telewizora i czarno- biały obraz był i nic nie pomogło, myślalem ze to oprogramowoanie i podczas aktualizaji wystąpil bląd.

fotomic
3.01.07, 23:17
Kolega podbił gwarancje i przyczepił do niej paragon. Tylko czy servis Olympusa uzna tą awarje i naprawi to. Dodam tylko że wszystko zaczęło się od czarno- białego koloru na telewizorku. Może wiecie co sie stało. Podłanczam aparat do telewizora i czarno- biały obraz był i nic nie pomogło, myślalem ze to oprogramowoanie i podczas aktualizaji wystąpil bląd. serwis powinen uznać, napisz tylko co to jest za kolor czarno biały ?

Maxgalley
3.01.07, 23:23
Wiesz kabel z aparatu podlanczam do TV i patrze a obraz jest Czarno biały

Maxgalley
4.07.07, 12:48
Następny problem :evil: Ile Olympus może naprawiać aparat ponieważ wysłałem go do serwisu na początku Lutego i Serwis od miesiąca mówi non stop, że wyślą go na dniach :/ Zaczyna mnie to denerwować pół roku aparat spędzi w Serwisie jest to logiczne??

fotomic
4.07.07, 13:15
Następny problem :evil: Ile Olympus może naprawiać aparat ponieważ wysłałem go do serwisu na początku Lutego i Serwis od miesiąca mówi non stop, że wyślą go na dniach :/ Zaczyna mnie to denerwować pół roku aparat spędzi w Serwisie jest to logiczne?? walą Cię w bambuko. Postaw sie.

Maxgalley
4.07.07, 13:43
Jak się postawić?? Nie rozumię mam zadzwonic do nich i zacząć ich ochrzaniać??

fotomic
4.07.07, 14:01
Jak się postawić?? Nie rozumię mam zadzwonic do nich i zacząć ich ochrzaniać?? pogodaj z nimi normalnie i treściwie.

Maxgalley
4.07.07, 14:34
Ciągle mówią Aparat wyślemy na Dniach :/ Szkoda tylko, że słyszę to od miesiąca. :(

dziobolek
4.07.07, 19:51
Ciągle mówią Aparat wyślemy na Dniach :/ Szkoda tylko, że słyszę to od miesiąca. :(

Sprawdź jaki jest max. czas na naprawę gwarancyjną, jeśli przekroczyli to prawdopodobnie masz prawo do nowego aparatu.

kadm_kg
4.07.07, 21:21
Jezli jest czas przekroczony reklamacji to na bank przysluguje prawo do wymiany sprzetu na nowy...

grizz
4.07.07, 21:25
Jezli jest czas przekroczony reklamacji to na bank przysluguje prawo do wymiany sprzetu na nowy...

nie ma czegoś takiego jak "reklamacja" - przynajmniej w stosunkach konsumenckich.

dziobolek
4.07.07, 21:33
Jezli jest czas przekroczony reklamacji to na bank przysluguje prawo do wymiany sprzetu na nowy...

nie ma czegoś takiego jak "reklamacja" - przynajmniej w stosunkach konsumenckich.

To chyba miało brzmieć - "Jeżeli został przekroczony czas na naprawę gwarancyjną..."

kadm_kg
5.07.07, 20:39
dokladnie chodzilo mi o gwarancje. tak to jest jak sie mysli o jednym i pisze drugie :) Sorki za pomyłke :)