PDA

Zobacz pełną wersję : Olympus Master jak to działa?



KOKO
21.12.06, 16:02
Jestem amatorem bez doświadczenia i mam sp 510 UZ. Zrobiłem w tym programie"Olympus Master" pokaz slajdów z efektami przejścia i podkładem muzycznym ale nie wiem jak to zapisać na CD. Proszę o rade.

Jack
21.12.06, 20:04
Mając podstawowe wydanie Olympus Master (ta wersja z aparatem), to niewiele możesz poradzić. Olympus Master tworząc pokaz slajdów, umożliwia wyłącznie zapisanie linków do zdjęć i parametrów pokazu (Plik -> Zapisz ustawienia pokazu slajdów), natomiast nie tworzy dokumentu, który może być użyty do zapisu na dowolnym nośniku. Jeżeli miałbyś wydanie Olympus Master PLUS, wtedy do dyspozycji jest funkcja Video CD w grupie zadań "Utwórz i udostępnij". Funkcja ta umożliwia "skomponowanie" pokazu slajdów i wypalenie całego pokazu na DVD lub VCD.
Jack

KOKO
21.12.06, 20:44
Dzięki "Jack". Tak jak napisałeś mam wersję z płyty przy aparacie.Czy może wiesz gdzie można znaleźć Master Plus?

Jack
21.12.06, 20:53
Możesz aktualizować (Upgrade) Olympus Master na wydanie PLUS za skromne 24,- Ojro :| , możesz nabyć "pudełkowe" wydanie Olympus Master PLUS za skromne 179,- Zetów brutto :cry: , albo poszukać w necie niezależnego oprogramowania do komponowania i nagrywania na DVD/VCD pokazów sladów - jeżeli freeware, to za friko :mrgreen:
Jack

KOKO
21.12.06, 21:00
Jeszcze raz dzięki. Jak wygram w totka to sobie kupie a narazie poszukam freeŁERA :D

Alina
4.01.07, 12:03