PDA

Zobacz pełną wersję : aparat cyfrowy do 700 PLN



mrarek
2.02.04, 19:56
witam! jestem tu nowy :D i mam jedno male pytanko:
szukam aparatu cyfrowego do 700 PLN. sluzyc mi bedzie do robienia szybkich zdjec (aukcje, forum, poczta majlowa). nie mui byc specjalnie dobry, ale zeby kaszanka tez niebyla :)
prosze o pomoc bo jestem calkowice zielony w tym temacie :(

aha - jakby ktos znal fajne stronki ze sklepami interenetowymi, w ktorych oferuja takie aparaty za atrakcyjna cene :)

dzieki za wszelki info

przepraszam, jezeli takie pytanko bylo, ale bardzo mi sie spieszy z zakupem :)

marcin1323
2.02.04, 22:01
nie jestem tutaj ekspertem, ale wydaje mi się, ze jakbys dołożył jeszcze 100-150 to spokojnie starczy ci na canona a70. za 700 może byś wydusił a60. oba mają sporo manualnych ustawień, które może z czasem będą ci jednak być potrzebne. dobra optyka, możliwość rozbudowy, przez filtry, konwertery itp. sporo zadowolonych klientów...

mrarek
2.02.04, 22:13
wlasnie chodzi o to, zeby nie przeplacac, bo maszynka nie bedzie spelniala najlepszych funkcji - ma byc tylko do roboty. nikt nie bedzie specjalnie sie nia przejmowal
zastanawialem sie nad Yakumo, ale podobno straszne padaki :(

bluczek
3.02.04, 15:31
Myślę że za 700 zł kupisz Olympusa C150 z ładowarką, większą kartą i pokrowcem. Jednak proponuję coś z zoomem optycznym zastanów się nad c220 starsza ale dobra konstruckja.

jaca
10.03.04, 09:24
witam! jestem tu nowy :D i mam jedno male pytanko:
szukam aparatu cyfrowego do 700 PLN. sluzyc mi bedzie do robienia szybkich zdjec (aukcje, forum, poczta majlowa). nie mui byc specjalnie dobry, ale zeby kaszanka tez niebyla :)
prosze o pomoc bo jestem calkowice zielony w tym temacie :(

aha - jakby ktos znal fajne stronki ze sklepami interenetowymi, w ktorych oferuja takie aparaty za atrakcyjna cene :)

dzieki za wszelki info

przepraszam, jezeli takie pytanko bylo, ale bardzo mi sie spieszy z zakupem :)

Witam