PDA

Zobacz pełną wersję : e-500 +1745



uniwersum
23.11.06, 11:08
Witam !!!
Wiem że był gdzieś poruszany wątek kitowego obiektywu 1745, ale nie pamiętam gdzie się do niego dolączyć ,była tam prośba o fotki nim zrobione , oto one .

Mojm zdaniem obiektyw ostrzy bardzo dobrze i pewnie ,w nocy jest pewien problem przy ostrzeniu na nieskończonośc ,ale do obejścia.

Przy okazji poruszam jeszcze jedeną ,przykrą dla mnie sprawę . Niestety Olympus sprostował mi na piśmie ,że obiektywu 1445 wymienionego w puli nagród Grand Prix nie dostanę .Tłumaczą się....

1. Nagroda Grand Prix.

Jest nam niezmiernie miło, że Pana prace zyskały uznanie komisji. Faktem jest, że oryginalna formuła konkursu stawiała przed nami spore wymagania, które z dużą starannością staraliśmy sie realizować. Zainteresowanie konkursem Rajd było bardzo duże co potwierdza ilość zgłoszeń. Odpowiadając na Pana wątpliwości dotyczące zestawu aparat + obiektyw informuję, że omyłkowo w części graficznej zostało umieszczone zdjęcie aparatu z zamontowanym obiektywem oraz dodatkowo pokazany obiektyw. W naszej ocenie od strony graficznej pokazanie samego BODY aparatu mógłby u uczestników wywołać niezrozumienie i w związku z tym umieszczone zostało zdjęcie body z obiektywem, a obok drugi raz ten sam obiektyw.

W temacie innego obiektywu w ostatecznej przesyłce. Konkurs Rajd był długą akcją ( łącznie prawie 4 miesiące ). W sektorze aparatów cyfrowych jest to spory czas. Mając świadomość tego oraz bazując na doświadczeniu z poprzednich akcji zmuszeni zostaliśmy do umieszczenia w regulaminie zapis ART. V pt. 7: "Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmiany nagród, które będą przyznawane w Konkursie na inne o podobnym charakterze i zbliżonych parametrach bez podawania przyczyn dokonanych zmian "

W tym miejsce ufamy, że mimo samego zapisu w regulaminie można liczyć na Pana zrozumienie w tym temacie.

2. Gwarancja i podatki

Gwarancja wystawiona przez Olympus Polska powinna być w kartonie. Jeśli jej nie było prosze o kontakt. Na pewno zostanie dosłana. Nagrody w konkursach towarowane są poza głównym kanałem sprzedażowym.

Podatki. Jako organizatorzy kwestie odprowadzenia podatków od nagród zostały rozwiązane po naszej stronie.

pozdrawiam
Kamil Zaremba
Komisja Konkursowa Rajd.Olympus

Nie będę już więcej dymił ,ale jestem na nich wkurzony ,mogli by zachować twarz i dołożyć to brakujące szkiełko .Wasze opinie w tej sprawie ,jeżeli macie ochotę może zamieścić w odpowiedzi na mój post
https://forum.olympusclub.pl/topics21/nowy-konkurs-rajdolympuspl-vt7114,96.htm
thx pzd uni :)

blady
23.11.06, 12:06
Podobają mi się foty - fajne przyjemne lekkie kadry. 17,5-45 nadaje się do zdjęć nocnych ;)

Rafał Czarny
23.11.06, 13:36
Olympus Polska mógłby się nie wygłupiać i dać gościowi obiektyw taki, jaki był na zdjęciu. Firma nie zbiedniałaby, a tak kwas poszedł w świat. Ech, ci spece od marketingu. :roll:

blady
23.11.06, 14:54
Rafał, to nie chodzi o koszty. Pracowałeś kiedyś w dużej korporacji? To chodzi o podpisy i procedury. Ktoś tam klepnął 17,5-45, ktoś pomylił zdjęcie nagrody i już nie odkręcisz sprawy.
Nie ma komu się podpisać, nie ma kto zaakceptować, nie ma odpowiedniej procedury, trzeba by było zwrócić nagrodę do magazynu a już od 3 miesiecy stała zapakowana, drugą wysupłać, a jaki dział ma to wziąć w koszty, a dlaczego, a co zrobić z takim zestawem co został już zapakowany. Na szczęscie 17,5-45 jak widzę jest do opanowania nawet po ciemnicy. :|

Rafał Czarny
23.11.06, 15:13
A złapać za **** darmozjada, który jest odpowiedzialny za pomyłkę i potrącić mu z pensji. Jezu, jak mnie denerwuje wszechobecna niekompetencja. :evil:

krzwoj
23.11.06, 15:22
Ktoś tam klepnął 17,5-45, ktoś pomylił zdjęcie nagrody i już nie odkręcisz sprawy.
Nie ma komu się podpisać, nie ma kto zaakceptować, nie ma odpowiedniej procedury, trzeba by było zwrócić nagrodę do magazynu a już od 3 miesiecy stała zapakowana, drugą wysupłać, a jaki dział ma to wziąć w koszty, a dlaczego, a co zrobić z takim zestawem co został już zapakowany.

Niewatpliwie masz duzo racji. Mimo to uwazam, ze sprawa jest do zalatwienia - kwestia checi i dobrej woli. Jesli firmie naprawde zalezaloby na kazdym kliencie, powinna to zrobic od reki. Ostatecznie, nawet jesli byl to czyjs blad, to trudno - takie jest zycie - "moj pracownik popelnil blad, moja strata".

A ta, co tu duzo gadac

.....a tak kwas poszedł w świat

Eddie
24.11.06, 17:27
W firmie, w ktorej pracuje, a jest to korporacja przez K, nie ma takich cudów, żeby w wyniku pomyłki klient dostał nie to co powinien. Na łbie się staje, żeby sprawę błyskawicznie załatwić i klienta z bananem na twarzy odprawić, choćby i ziemia miała się zatrząść. No, ale tu o nagrode idzie. Takie coś w stylu "Ciesz się synku, że masz fajny aparat gratis" i nikt sobie **** zawracać nie chce.