Zobacz pełną wersję : Woda w Tatrach
Cześć witam wszystkich. Czytam to forum już bardzo długo ale myślę, że przyszedł wreszcie czas aby pokazać Wam jakieś moje "dokonania".
Jestem milośnikiem fotografii już wiele, wiele lat, mimo to ciągle uważam się za amatora tej sztuki. Chętnie przeczytam Wasze uwagi co mógłbym poprawić w swoich fotkach.
Pozdrawiam wszystkich
Hehe, nie będę chyba oryginalny jeśli powiem, że co najwyżej ramkę możesz zmienić :)
Bardzo ładne fotografie.
Proszę o więcej, kocham Tatry, a dawno tam nie byłem
Witamy witamy. Pierwsze koty za płoty. Przyjemne te Twoje fotki , może deczko przeostrzone ??
Popatrzyłem a drugim monitorku . Jednak są oki.
Smerf Maruda
4.11.06, 12:50
Jestem milośnikiem fotografii już wiele, wiele lat, mimo to ciągle uważam się za amatora tej sztuki. Chętnie przeczytam Wasze uwagi co mógłbym poprawić w swoich fotkach.
Pierwsze bardzo interesujące, ciekawy motyw, choć akurat w przypadku tak geometrycznie prostych kształtów - mam na myśli strugi wody - wolałbym więcej symetrii, bez LG.
Drugie zaś mi się nie podoba - przypadkowy kadr, suchy badyl w strumyku nieptrzebny. Tutaj wolałbym ujęcie omszałego kamienia (tego ze środka kadru, z dolnej części) otoczonego rozmazaną wodą. Ale to ja, jak powiadam.
Dzięki za dotychczasowe komentarze. Wezmę je sobie do serca.
Co do suchego badyla, też mi się nie podoba ale cóż Park Narodowy- niczego nie wolno ruszać. ;) ;) ;)
wg mnie ten suchy badyl pokazuje wlasnie czym rózni sie park narodowy od ogrodka:)) obydwie fajne moze zbyt wysycone
Smerf Maruda
4.11.06, 15:59
Dzięki za dotychczasowe komentarze. Wezmę je sobie do serca.
Co do suchego badyla, też mi się nie podoba ale cóż Park Narodowy- niczego nie wolno ruszać. ;) ;) ;)
Żeby była jasność - nie chodziło mi o ten sympatyczne patyczek w dolnej części kadru, ale o te suchą choinkę/gałąź świerkową :-)))
Jak dla mnie - miłośnika przyrody fotki rewelacyjne, zwłaszcza ta pierwsza!
Nic dodać, nic ująć.