PDA

Zobacz pełną wersję : pierwsze zdjecia

Peniek242
27.10.06, 22:18
Witam! oto moj pierwszy wypad na miasto z moim pierwszym aparatem (dodalem jeszcze 2 portrety). Wiec dopiero sie ucze. Bardzo prosze o uwagi i krytyke. Pozdrawiam.

Rafał Czarny
28.10.06, 00:03
Dwa pierwsze portrety okropne. Wybacz szczerość. Kolejne trzy foty podobają mię się. Kilimatyczne (czy jakoś tak młodzieżowcy mówią). A tak na serio, trzy kolejne po portetach foty spoks.

zibi1303
28.10.06, 00:10
Za Rafałem :), pierwsze dwie mnie wystraszyły, a że jestem też początkujący, to nie chciałem się odzywać, wybacz. Natomiast ostatnie trzy, ale mnie szczególnie podchodzą ostatnie dwie. Mają niesamowity nastrój. Niczym kadry z filmu Dr. Jekil :).

Peniek242
28.10.06, 00:21
dziekuje. powiedzcie zatem jak powinienem zrobic zdjecie na przykladzie tej twarzy zeby bylo dobrze?

Rafał Czarny
28.10.06, 00:24
dziekuje. powiedzcie zatem jak powinienem zrobic zdjecie na przykladzie tej twarzy zeby bylo dobrze?

Świtało, Panie światło. Brakuje światła. Światłość niech się stanie.

aga_piet
28.10.06, 00:31
W kwestiach technicznych polecam Ci Fotosite (http://www.fotosite.pl/index.php?title=Portret). Na początek poczytaj o portrecie a w razie potrzeby - korzystaj z wyszukiwarki.

Peniek242
28.10.06, 00:43
dziekuje. W pomieszczeniu bylo malo swiatla i nie bardzo wiedzialem jak sobie z tym poradzic, natomiast wrzucilem je tu gdyz pomyslalem ze upiornosc zdjecia bedzie jego zaleta. Ale teraz zdaje sobie sprawe ze technicnie to kiszka... poczytam literature.

WUJEK MARO
28.10.06, 15:10
Blur Witch Project???

Peniek242
28.10.06, 16:08
Tak, pierwsze mialo byc takie diabelskie a drugie samo wyszlo takie ' zza grobu'

dka
28.10.06, 18:36
hej, najbardziej podchodzi mi nr 4. fajny nastroj, takie uliczki, kamieniczki-wiezyczki. ktos napisal o costamblairproject - to taka gra, prawda? cos mi sie kojarzy, ze podobna atmosfera laczy ta gre.

z robieniem zdjec gdy nie ma swiatla, to jest tak.. tzn ja tak mam: