Zobacz pełną wersję : Cyfrowka do 1200zl (koncerty, slabe oswietlenie)
Hi, my name a Borat!
Chcialbym przesiasc sie ze starej cyfrowki Kodaka na cos wspolczesnego;)
Moje wymagania to:
- szybka gotowosc od wlaczenia do zrobienia zdjecia (przeklinam to w tym Kodaku)
- dluga praca na baterii
- mozliwosc robienia dobrych jakosciowo zdjec w pomieszczeniach slabo oswietlonych
(koncerty)
- cena do 1200zl
Super zoom nie jest tutaj priorytetem.
Domyslam sie, ze za ta cene musze pojsc na jakis kompromis.
Zastanawiam sie m.in. nad:
Olympus SP-500 UZ ale czytalem bardzo rozne
opinie (od wielkich pochwal po zupelne odradzanie).
Kodak P880 (ale ciut drogi)
Fuji S5600
Sony H2
Canon S2 IS
Pozdrawiam
Dziekuje, Borat
koncerty i kompakt.... zapomnij
koncerty i kompakt.... zapomnij
Jednak sie upieram... Jestem amatorem i na razie nie mam
kasy na lustrzanke.
Nie zastanawiales się nad Fuji F-30? Ma całkiem znośne ISO 800.
Spełnia wszystkie Twoje kryteria (choć pewnie wolałbyś większy zakres tele).
Obecnie to praktycznie jedyny kompakt z tak dobrym jakościowo wysokim ISO - pod tym względem przeskakuje cały sprzęt, który wymieniłeś.
Porównanie Fuji F30 vs. Nikon D50 (dpreview) (http://www.dpreview.com/reviews/fujifilmf30/page14.asp)
Jeśli miałbym wybierać pośród Twoich typów -> Fuji S5600.
Niestety używając jakiegokolwiek aparatu z systemem AF opierającego się na pomiarze kontrastu bezpośrednio na głównej matrycy możesz spodziewać się problemów z ostrzeniem w trudnych warunkach oświetleniowych. Do tej grupy należą wszystkie kompakty i hybrydy. Na ten ból pomoże tylko lustrzanka ;) Koncerty to wymagający temat pod względem sprzętowym. Ale to chyba nie będzie główne zastosowanie Twojego nabytku?
Pozdrawiam,
siwyjohn