Zobacz pełną wersję : CENZURA w EURO - COLOR
cze
jakiś czas temu wpadłem na chwile na strone Euro coloru
jak wiadomo jest to firma serwisująca Olimpusa
jest tam na ich stronie możliwość dodania swojej opini na temat
aparatów
jako ze mam cos do powiedzenia na temat olków - c-50 - napisałem swoja opinie i jak sie domyślałem moja opinia nie jest dla nikogo potrzeban bo nie była zbyt pochlebna, tj napisałem o paru defektach jakie wystepuja w mojim C-50 - i jak widze nie tylko w mojim
to jest kruchosci spraw technicznych
jak opisana kiedyś przeze mnie i tu nizej przez Ferbika marnej jakości szyny dolnej pokrywy, inni wola sanki dolne
napisałem takze ze nalezy bardzo uważać na wyświetlacz LCD
bo własnie po lekkim uderzeniu mi wysiadł :evil:
było tam pare cierpkich słów ale takze pochwał dla samego aparatu
tj dla jakosc wykonywanych zdjeci przez C-50
powiedzieć mozna ze bylem obiektywny pisałem jak jest
ale jak sie okazuje obiekywnosc dziś nie jest w cenie i nikt sie nie przejmuje co inni mają do przekazania
opinie napisałem i wysłałem w piątek, do tej pory chyba bo powinna sie ukazac, a jej nie ma :idea:
chciałem tu nawet dodac orginalny tekst jaki tam wysamrzyłem ale gdzies mi przepadł, w pracy
a tu daje link na to co mozna przeczytać w opiniach o C-50, szkoda gadać
http://www.eurocolor.pl/aa_produkty.php?f=pokaz_opinie&id_art=94&id_kat=1
szczególnie ostatnia jest godna polecenia :shock:
na takim poziomie firma Euro color chyba chce opinie od użytkowników
pozdrawiam
Cóż, mam wrażenie że w tej cenionej przeze mnie firmie od jakiegoś czasu mniej uwagi poświęca się temu co pojawia się z zewnątrz, także poprzez strony internetowe - mam na myśli pytania oraz opinie... co pewien czas zerkam tam z ciekawością ale nie zauwazyłem od dawna zmiany pytań a na moje "techniczne" pytanko też nikt nie odpowiedział... No chyba że ta strona nie "chodzi" poprawnie i nie wszystko dociera...
Pozdr.
Te opinie to są rzeczywiście pomocne, gdyby nie rzetelne porady na forum to byśmy wszyscy jakieś g.... mieli.
cze
qwerty-> ja takze zaglądam tam i widze to samo co Ty
czyli nic nowego a w to ze strona nie chodzi poprawnie chyba sam
nie wiezysz bo ja nie wierze zupełnie poprostu sobie to olali kompletnie
na poczatku trzeba pokazac coś i firma zrobiła coś trzeba im to przyzanać
ale siedli na laurach i zajmuja sie zbywaniem klientów,
chodzi mi tu o korespondencje @
Olek-> szczera prawda, na początku mojej "kariery"to jeszcze czegoś
tam poszukiwałem ale po czasie zostało mi tylko samemu doświadczyć i czytać forum
porady są od początku " świata" takie same, a na odpowiedzi nie raczą
odpowiadać, a jak juz to nie co by mogło być ciekawego
pozdrawiam
i czekam na konkurencje co ich do roboty troche pogoni
Ten euro-color to dziwna firma.Na zapytania ze strony internetowej nie odpowiada.Telefonów nikt tam nie odbiera.A niektóre pytania na ich stronie ta chyba sami redagowali bo są bardzo śmieszne ,że aż nieprawdopodobne, żeby je zadał ktoś, kto się trochę interesuje cyfrówką. N/p czym sie różni piksel od megapiksela.
:) wbrew pozorom nie dla wszystkich takie rzeczy są oczywiste... nawet nie przypuszczasz jakie ludzie mają pytania/problemy związane np. z obsługą kompa... a ostatecznie to sprzęt popularniejszy od cyfrówek zwłaszcza dla nowicjuszy w tej dziedzinie :) Pozdr.
:) wbrew pozorom nie dla wszystkich takie rzeczy są oczywiste...
cze
zgadza sie nie wszyscy zaczeli sie przeciez najpierw sie interesowac i czytać o cyfrówkach
ewenementem moze nie jestem ale cyfrówke kupiłem pod wpływem impulsu, wczesniej to tylko do czynienia miałem z kamerami cyfrowymi
z mozliwoscią robienie zdjeci - kamera była kolegi
tak wiec kupując swojego C-50 nic o nim nie widziałem
ale stroną Coloru to ja sie nie posiłkowałem bo jak poczytalem to ...
to takze stwierdziłem ze sami sobie zadawali pytania i odpowiadli heeh
próbowałem zadawac pytania, ze skutkiem ... brakiem skutku
tzn odp był ale taka jak bym ja torturami wymusił
oni chyba nie zabardzo klientów kochają, pewnie najlepiej jak by wogule nie było kilentów, wtedy to nikt by im czasu nie marnował "głupimi" pytaniami na temat cyfrówek
pozdrawiam
Eurocolor na stronie nie odpowiada na pytania już gdzieś od roku.
A przedtem odpowiadali i to dość szybko, ponieważ sam zadałem pytanie i była odpowiedź.
cze
no to miałes farta ze chciało im sie chciec
teraz nie chce im sie chcieć i mają wszystkich uzytkowników głęboko ...
gdzieś :evil:
pozdrawiam
ps są moze jakies inne serwisy od olympusów ??
czy tylko na ten "super" serwis jesteśmy zdani
Ja zadawałem pytanie chyba w czerwcu 2003 i dostałem odpowiedz po 2 dniach. Jak jest teraz nie wiem. Myślę jednak że na naszym forum wyjaśniamy więcej problemów. Tylko jeszcze nikomu nie udało się naprawić aparatu. Więc czasami należy się odwrócić w stronę Eurocoloru.
no cóż drodzy użytkownicy ja osobiście mam same bardzo miłe kontakty z tą firmą na pytania odpowiadali gdy zadzwoniłem na komurę do pana chyba kowalczyka to też bez problemu odpowiedział gdy ich odwiedziłem osobiście to instrukcje dali na temat fotografi też można było porozmawiać książke polecili , pokazali i zaprezentowali sprzęt myślę że za szybko się zniechęcacie a jeśli chodzi o poziom pytań to bądźcie pewni one są na takim poziemie na jakim my je zadajemy (oczywiście bez obrazy) i naprawdę jest kupa użytkowników która nie ma pojęcia o podstawowych rzeczach ale ma kase. Dla wyjaśnienia ja nie mam nic wspólnego z firmą eurocolor. Pozdrawiam
cze
no to tylko Ci xywameg pozazdrościć szczęscia :wink:
zapewne mieli dobry dzień albo dostali obietnice podwyżki, :roll:
a tak naprawde to nie twierdze ze nigdy tam nie ma fachowej obsługi,
ktos tam musi być fachowcem bo jednak sa serwisantami Olympusa
jak by nie mieli jakiej kolwiek wiedzy i umiejętniosci to by chyba nie mogli prowadzić takich usług
bez urazy, sam dodam ze zanim nie doszedłem do wielu rzeczy doświadczalnie, to zadawałem "głupowate" pytanie - ale to nie oznacza ze sie spławia pytających tak ze sie niechce potem zaglądać do serwisu
xywameg piszesz: "kupa użytkowników która nie ma pojęcia o podstawowych rzeczach ale ma kase"
a co ma piernik do wiatraka moze jak by ludzie nie mieli kasy i by pytali o gupoty to bym mógł to zrozumiec - bo taka jest ogólna postawa - ale tego za tych co mają kase się olewają to ja nie moge zrozumieć
mam nadzieje ze jest wiecej zadowolonych niz z lekka "sfrustrowanych"
bywalców serwisu i mam nadzieje ze to bedzie jaskółka dzięki której po długiej zimie zmimnego traktowania klientów nastapi wiosna "miłości" między serwisem a klientami
pozdrawiam
ps moze nic wspolnego nie masz z euro-colorem ale laurke wystawiłes im ładną :wink:
dejac to nie żadna laurka myślisz że dyskusja na forum polega tylko na tym aby oficjalne "serwisy" które biorą pieniądze za usługi mieszać z błotem . Napisałem co o nich myślę byłem u nich kilka razy (no powiedzmy 2) rozmawiałem z nimi i odniosłem miłe wrazenie tylko tyle. A co do piernika i wiatraka to odnosi sie do prostych pytań (czytaj banalnych). Ja kasy za dużo nie mam i przed wyborem aparatu najpierw chciałem dowiedzieć sięmożliwie dużo na różne aspekty ( jak zapewne większość z nas ) gdyż jak już kupię aparat to na poznawanie jego parametrów będzie za późno i nie pobiegnę do sklepu kupić drugi aparat bo właśnie dowiedziałem się czym różni się przykładowy pixel od megapixela i o co właściwie z tymi pixelami chodzi. Natomiast ci co mają kasę czytają nowości - wyszedł nowy model - to leci do sklepu i go kupuje a czym się różni od poprzednika to nie ma znaczenia i z tąd (według mnie oczywiście) na liście dyskusyjnej pojawiają się banalne pytania . Pozdrawim wszystkich
xywameg hmmm dałes mi popalić, tak ze aż przeczytałem moje posty w tym temacie jeszcze raz i powiem Ci, szczerze, nie znalazłem nic co w moim mniemaniu było by "mieszaniem ubsługi z błotem"
lekka przesada z Twej strony, choc potrafie ją zrozumieć, nie mam tu konkrtnych powodów mego zrozumienia dla Ciebie, poprostu to rozumiem,
dodam ze sam sie ciesze ze tak dobrze byłes traktowany i powtórze to co pisałem ostatnim razem:
mam nadzieje ze jest wiecej zadowolonych niz z lekka "sfrustrowanych" bywalców serwisu i mam nadzieje ze to bedzie jaskółka dzięki której po długiej zimie zmimnego traktowania klientów nastapi wiosna "miłości" między serwisem a klientami
i czy to daje podstway do osadzania mnie jako "mieszacza" z błotem,
to co opisałem ,na początku, to była CENZURA na jaką sie natknąłem a ze ktoś dodał jeszcze coś od siebie i ja sie ustosunkowąłem??
na tym chyba polega forum aby dyskutować, rozumiem ze w tym sie zgadzamy
co zas sie tyczy wiatraka i piernika to mozemy wydaje mi sie dac juz im spokuj ;-)
ja takze nie mam za duzo kasy by zminiac aparaty ja rekawiczki, ja sie tak przyzwyczajam do rzeczy
ze nawet rękawiczek nie zmieniam co roku, jak sie sprawdzają,
a tym bardziej aparatu cyfrowego, ze swego jestem zadowolony choć jak powtarzam nie jest bez wad jak i ja, Euro-color oraz zapewne i Ty*,
... społeczeństwo,
pozdrawiam
* oczywiscie bez urazy, jak jestes bez wad to bardzo Cie przepraszam
https://forum.olympusclub.pl//brak.gif
źródło (http://images.google.pl/images?q=tbn:h0rR5y4ywuUJ:fitnessclassic.com/woda.jpg) szklanka wody dla ocholody :twisted:
cze
aluzju nie poniał :twisted:
Oczywiście że jestem ŻARTOWŁEM !!! AQ co do mieszania z błotem to tylko tylko taki skrót myślowy nie bierz tego do siebie a zdrugiej strony to oczywiście eurocolor nie jest bez wad gdyż na początku pytania i odpowiedzi funkcjonował7y regularnie tak ostatnio nie działa nie wiem może cenzurują wszystkie pytania bo ani nowych pytań ani tymbardziej odpowiedzi. No to myślę że doszliśmy do jakotakiej równowagi
Pozdrawiam
cze
równowaga w przyrodzie jest, jak kazdy wie, ważna
wiec sadze ze czasmi trzeba zachaczyc o nie popularne tematy
nawet jesli tematem jest nasz jedyny i słuszny serwis co to go nie wymienie bo zostanie to uznane z krypto reklame
pozdrawiam
Powered by vBulletin? Version 4.2.5 Copyright Š 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.