PDA

Zobacz pełną wersję : Ustawianie ekspozycji w E-500

Bluesking
26.06.06, 03:11
Witam wszystkich. Na poczatek napisze ze jestem zupelnie zielony jesli chodzi o fotografie i wszystkie terminy z nia zwiazane wiec prosze sie nie smiac jezeli cos glupiego napisze :)
MAm maly problem z ustawiniami e-500 a mianowicei chodzi mi o to jak w jaki sposob moge korygowac wartosc ekspozycji w trybie manualnym, bo ruszajac tarcza sterujaca zmienia mi sie predkosc migawki a ruszajac tarcza sterujaca przy wcisnietym przycisku exposure conpensation zmienia mi sie przyslona no i juz nie mam zadnych pomyslow na to w jaki sposob mozna skorygowac dodatkowo ekspozycje w tym trybie . Pozdro 4ALL

RadioErewan
26.06.06, 03:16
Witam wszystkich. Na poczatek napisze ze jestem zupelnie zielony jesli chodzi o fotografie i wszystkie terminy z nia zwiazane wiec prosze sie nie smiac jezeli cos glupiego napisze :)
MAm maly problem z ustawiniami e-500 a mianowicei chodzi mi o to jak w jaki sposob moge korygowac wartosc ekspozycji w trybie manualnym, bo ruszajac tarcza sterujaca zmienia mi sie predkosc migawki a ruszajac tarcza sterujaca przy wcisnietym przycisku exposure conpensation zmienia mi sie przyslona no i juz nie mam zadnych pomyslow na to w jaki sposob mozna skorygowac dodatkowo ekspozycje w tym trybie . Pozdro 4ALL
Korekta ekspozycji odnosi się do pomiaru światłomierza. Światłomierz w trybie manualnym nie ma wpływu na wartość ekspozycji ustawianą przez aparat, bo wtedy użytkownik jest "procesorem" aparatu.
W trybie automatycznym (P) i półautomatycznych (A i S) korekta ekspozycji zmniejsza lub zwiększa wartość ekspozycji zmierzoną przez światłomierz.
Zmieniając przysłonę, migawkę i czułośc matrycy dokonujesz "korekty ekspozycji".
Może poczytaj sobie to: http://www.fotosite.pl/index.php?title=EV

Pozdrawiam nocnego marka

RadioErewan
26.06.06, 03:32