PDA

Zobacz pełną wersję : Przejście z kompaktu na lustrzanke

mini21
13.06.06, 09:58
Witam.

Od paru lat "bawie" się moim Olkiem C5060.

Niestety, sprzęt ma już swoje latka, a wymagania rosną.

Jestem raczej amatorem z pasją, który chciałby przejść na troszke "głębszą wode".

Jaki model doradzilibyście na początek?

Z góry dziękuje.

Pozdr.

anwas
13.06.06, 10:28
Witam.

Od paru lat "bawie" się moim Olkiem C5060.

Niestety, sprzęt ma już swoje latka, a wymagania rosną.

Jestem raczej amatorem z pasją, który chciałby przejść na troszke "głębszą wode".

Jaki model doradzilibyście na początek?

Z góry dziękuje.

Pozdr.

Po przejściu na obojętnie jaką lustrzankę dostaniesz silnej motywacji do dalszych zdjęć.Zadaj sobie pytanie czy będziesz rozbudowywał system/lampy,obiektywy itd/ gdyż to tutaj gra największą rolę.Chodzi o dostepność akcesoriów i ich ceny.Pakując się w daną firmę przyjmujesz jej wady i zalety godząc się na sporte straty w razie wyzbywania się systemu/to już nie to co kompakt/Jeśli zaś chcesz lustrzankę z tym co da Ci producent w kicie to raczej kieruj się względami ergonomii i organoleptycznymi/oczywiście nie pomijajac całkowicie możliwości obrazowania aparatu/Najlepszym doradcą są zdjęcia.Poszukaj plików różnych lustrzanek w necie albo wez od znajomych, zrób odbitki i sam będziesz wiedział co kupić i będziesz zadowolony.Opinie internautów mogą czasem mocno wprowadzić w bład.UWAŻAJ!

KaarooL
13.06.06, 10:48
na początek i nie tylko idealny będzie dla Ciebie E-300: solidny, ma wbudowaną lampę, więc dużą kupisz kiedy będziesz chciał. korzystaj z okazji, bo obecnie prawie za darmochę dają:

http://www.allegro.pl/item108396915_olympus_e_300_14_45_gwarancja_e300_1 4_45mm.html

jak się spodoba, to 14-45 wymienisz na 14-54 albo 11-22 - zależnie od preferencji i będzie kosmos.

jeśli nie OLEK, to chyba tylko najkon D50 pozostaje w lekkiej cenie.

Marylka
14.06.06, 21:59
Witam