Zobacz pełną wersję : "wadliwy" piksel w nowym E 1
Moze ktos udzieli mi jakiejs porady!!!!Jestem zmartwiony!!!!Wczoraj w sobotę dostarczono mi nowego E 1 ze sklepy cefrowe.pl Niestety na ekranie LCD zauwazyem jeden swiecacy jasni punkt,na zdjeciacy wygląda to jak czerwina plamka.Domyslam sie ze to jakis "uszkodzony" piksel.Jutro poniedziałek ,zamierzam interweniowac w sklepie.czy ktos miał podobny przypadek???Będe wdzieczny za sugestie lyb jakies rady!!!pomocy!!!!!!!!!!!!!!!!!
Albo kombinujesz ze sklepem albo odpalasz mapowanie i masz to gdzies
serdeczne dzieki,wczoraj zrobiłem mapowanie ale to nic nie dało....moze to zle zrobiłem bo jestem totalnym amatorem.Jutro zadzwonie do sklepu.Miło mi ze tak szybko udzieliłes mi porady:-).Pozdrawiam uprzejmie:-)
BTW. o ile dobrze pamietam to mapowanie sie robi gdy aparat od minimum 30minut nie byl wlaczony!
czytajcie co człowiek napisał. pixel jest zwalony na urządzeniu WYJŚCIOWYM czyli LCD a nie na urządzeniu WEJŚCIOWYM czyli matrycy.
pixel mapping nic tu nie da... trzeba obadać czy producent wymienia sprzęt z hotami na wyświetlaczu.
p.s. jeśli to jedyna wada tego egzemplarza, to olej to: LCD w takim sprzęcie używa się sporadycznie...
Bartek Ezier
15.05.06, 07:50
na ekranie LCD zauwazyem jeden swiecacy jasni punkt,na zdjeciacy wygląda to jak czerwina plamka.
chyba jednak na matrycy
Wlasnie, wychodzi na to ze na zdjeciu...
jezeli mapowanie nie pomoglo... ? o.O?
moze lepiej zgrac fotki do kompa i tam zobaczyc ?
hot piksele na LCD to w zasadzie standard , sczesliwcy ktorzy ich nie mają ,ale producenci zastrzegaja w innstrukcjach doś powszechnie ,ze to nie jest powod do reklamacji . Udaje się to czasem zalatwic jak jest położony w polu A wyświetlacza , w polu C i B to serwisy olewają tlumaczać ,że taka to technologia produkcji LCD. ( a naprawde to wtaroj sort na polski rynek bo na USA tego nigdy nie spotkałem)