PDA

Zobacz pełną wersję : proszę o pomoc użytkowników c770 - karta pamięci

falkirk
21.04.06, 16:17
Witam, rozglądam się za kartami pamięci do olympusa a z racji że jestem z tego "zielony" proszę Was o pomoc, nie wiem jakiej marki kartę mam kupić są na rynku jakieś M i H , na jednych można kręcić filmy na drugich ponoć nie - wyklarujcie mi to, jakich używacie kart? gdzie je kupiliście ?

detox
10.05.06, 22:07
http://www2.olympus.pl/consumer/198_280.htm
typ S byłby odpowiedni choć już nie produkowany(złoty nadruk XD)
Jesli chodzi o typy M i H to możesz miec problem z nagrywaniem filmów w formacie MPEG4 reszta działa ok

merdok
14.05.06, 13:36
na M nie ma żadnych problemów z nagrywaniem filmów (wiem, bo sam miałem)
na H podobno jakieś są (czytałem na ten temat w necie)

detox
14.05.06, 17:57
Owszem, ale czasem przy kompresji w MPEG4 można się nie miło zdziwić

gosiek
15.05.06, 00:26
"Należy zwrócić uwagę, iż: Karty xD-Picture Card Typ M nie są kompatybilne z następującymi europejskimi modelami cyfrowych aparatów fotograficznych Olympus: C-160 / C-60Z / Mju 410 /* Stylus 410 Digital, jak również nie są w pełni kompatybilne z modelem C-770UZ. "
nie doczytałam tego wcześniej w sieci i kupiłam karte typu M, wszystko było niby ok, kilka razy wyskoczył mi "Picture error" kiedy nagrałam film, myslałam, że to moja wina, że coś robie źle, ale po kilku takich zdarzeniach zmarwiłam się myślą, że to aparat źle funkcjonuje..
pomógł mi detox (dzięki :) )..
fakt jest jednak taki, że ta karta typu M (również H) nie współgra w pełni z tym modelem aparatu..
najbardziej dziwi mnie jednak to, że tego typu karty działają normalnie w innych modelach C-xxx.. :roll: związane jest to pewnie z możliwością nagrywania filmów w MPEG4, taki jest mój wniosek, ale jeśli ktoś coś wie na ten temat to prosze o informacje..
merdok, Ty nie miałeś absolutnie żadnych problemów z ta karta w c-770?

magrys
16.05.06, 19:08