PDA

Zobacz pełną wersję : Olympus C750 UZ



markos
28.10.03, 12:58
Witajcie mam Olympusa C 750UZ
Jestem totalnym laikiem i mam do was pare pytań:
1. Czy można tak ustawić aparat aby robiąc zdjęcie bylo ono całe ostre bo mi wychodzi tak że jak robie fotke na ktorym jest z przodu drzewko a za nim samochod to drzewo jest extra a dalsze tlo jest juz dużo gorsze.(mam statyw)??
2.Jak robić fotki w domu z tym mam tez problemy , robiąc na AUTO te zdjecia nie wygladaja najlepiej ,mam słabe oswietlenie w domu jak powinienem mieć ustawioną lampę, moze robic na A,S, lub P , albo jakie ISO najlepiej mieć w domu ,jaką ustawiać migawke i przesłone.(prosze podpowiedzcie cos bo juz glupieje z tymi ustawieniami)??
3.Mam filtry polaryzacyjny i uv , czy w domu uzywać ktoryś z tych filtrów i kiedy używac UV bo polaryzacyjny chyba kumam kiedy.

Dziekuje wam bardzo za odp. jak by ktoś chciał pogadać na GG 3406380 jestem na kompie b.czesto bo jestem na wozku :cry: .
Pozdrowionka .

SatH^Raa
28.10.03, 13:13
1. Czy można tak ustawić aparat aby robiąc zdjęcie bylo ono całe ostre bo mi wychodzi tak że jak robie fotke na ktorym jest z przodu drzewko a za nim samochod to drzewo jest extra a dalsze tlo jest juz dużo gorsze.(mam statyw)??
Ustaw maksymalną wartość przesłony (znacznie wzrosnie czas naświetlania), rób na pełnym wide (szerokątnie, nie używaj zoomu) - w ten sposób uzyskasz maksymalną głębię ostrości. Cudów się jednak nie spodziewaj, odległość obiektów jest kluczowa.

2.Jak robić fotki w domu z tym mam tez problemy , robiąc na AUTO te zdjecia nie wygladaja najlepiej ,mam słabe oswietlenie w domu jak powinienem mieć ustawioną lampę, moze robic na A,S, lub P , albo jakie ISO najlepiej mieć w domu ,jaką ustawiać migawke i przesłone.
Auto z flashem, ISO jak najniższe, reguluj kompensacją lampy błyskowej.

3.Mam filtry polaryzacyjny i uv , czy w domu uzywać ktoryś z tych filtrów i kiedy używac UV bo polaryzacyjny chyba kumam kiedy.