Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Olympus C - 160

Grisza011
27.12.05, 18:22
Mam kilka problemów -bardzo proszę o odpowiedź. Mam aparat Olympus Camedia C - 160.
1.Na forum fotopolis znalazłem wiadomośc że aparat może słuzyc za dyktafon - przeczytałem całą instrukcje i niestety nigdzie nie mogę znaleźć informacji na ten temat.
2.Czy da się nagrywac tym aparatem filmiki z głosem - to bardzo ważne.
3. Mogę robić między innymi takie zdjecia : 2048x1536 HQ i 2048x156 SHQ - czym to się różni nie mam pojęcia- przecież te zdjęcia mają tą samą rozdzielczośc.
4. Mogę też robić zdjęcia na 640 x480 - czyli że przy tym zdjęciu jest wykorzystywana tylko częśc pixeli znajdujących się na matrycy,czyli ono będzie mniejsze w standardowym formacie?, tego też nie rozumiem.

Bardzo proszę o łopatologiczne wyjaśnienie gdyż nie znam się dobrze na fotografii. Kupiłem niby jeden z prostszych modeli a i tak kilku rzeczy nie rozumiem. Przejrzałem forum ,ale nie znalazłem informacji na ten temat, dlatego piszę.

Grisza011
30.12.05, 11:35
Kurcze czekam i czekam i nic. Czy naprawdę nikt nie może mi pomóc? Jeśli to faktycznie trudna sprawa to może dajcie chociaz jakieś linki do stron gdzie fachowcy zajmujący się fotografią byliby w stanie mi odpowiedzieć.
Chociaż myslę ,że na pytanie 4. z poprzedniego postu o co chodzi w różnicy rozdzielczości 2048x1536 i 640x480 ktoś z was byłby w stanie odpowiedzieć tylko pewnie uwazacie to pytanie za banalne.