Zobacz pełną wersję : Obiektyw na ślub
Witam!
Od pewnego czasu bawię się fotografią i ostatnio znajomi poprosili mnie żebym im zrobił fotki na ślubie, oraz na zabawie weselnej, od razu ich uprzedziłem, że jestem nowicjusz i w sumie nigdy nie miałem możliwości robić czegoś takiego. Lecz Oni się uparli i powiedzieli, że nie zależy im jakoś tak specjalnie na super fotkach, tylko tak po prostu skoro będę na weselu itd to przy okazji żebym popstrykał. No i oczywiście nie chcę aby fotki mojego autorstwa były jak innych gości, no i przede wszystkim nie chcę aby były słabej jakości.
Mam ochotę kupić jakiś fajny jasny obiektyw który poradzi sobie dobrze i w kościele i na sali.
Myślałem o czymś takim, ale z góry powiem iż proszę o radę osoby bardziej obyte w temacie, bo ja póki co to wiem mało na ten temat, aha i dodam jeszcze, że idę w listopadzie z kolegą (zawodowcem), na weselę, aby się podszkolić i zobaczyć co i jak:
Amazon.com: Sigma 30mm f/1.4 EX DC HSM Four Thirds Lens for Olympus and Panasonic Digital Cameras: Electronics@@AMEPARAM@@http://ecx.images-amazon.com/images/I/41zpEwz3Z5L.@@AMEPARAM@@41zpEwz3Z5L (http://www.amazon.com/Sigma-Olympus-Panasonic-Digital-Cameras/dp/B000FBFXY2/ref=sr_1_14?ie=UTF8&s=electronics&qid=1256306835&sr=8-14)
lub
Amazon.com: Olympus 14-54mm f/2.8-3.5 Zuiko ED Digital SLR Lens for E1, E300 & E500 Cameras: Electronics@@AMEPARAM@@http://ecx.images-amazon.com/images/I/41wVt4otpiL.@@AMEPARAM@@41wVt4otpiL (http://www.amazon.com/Olympus-14-54mm-2-8-3-5-Digital-Cameras/dp/B0000ET9DG/ref=sr_1_12?ie=UTF8&s=electronics&qid=1256306835&sr=8-12)
Jak chodzi o sprzęt, który posiadam aktualnie, no to nie są jakieś cuda, ale jestem w miarę zadowolony: E-520 + kit 14-42 + ZD 700-300 + Lampa FL 50.
Z góry dziękuję za odpowiedzi i proszę o cenne uwagi. No i sorki, że zawracam głowę.
Rafał Czarny
23.10.09, 16:44
Ja bym brał Sigmę 30mm.
Absolutnie nie!!! :roll::roll::roll:
Bierz zooma i musisz mieć mocną lampę. Sigma fajna, ale jako uzupełnienie zooma.