Zobacz pełną wersję : Olimpo70
Witam wszystkich serdecznie jestem nowy w tej grupie, lubię makro ale nie pogardzę też innym rodzajem fotografi. Oto kilka moich zdjęć, proszę o ocenę i z góry dziękuję
Pozdrawiam Wojtek 1 23363
2 23364
3 23365
4 23366
5 23367
Nooo, mocne wejście :)
Numeruj zdjęcia, będzie łatwiej oceniać
No niezłe wejście, brawa za ostrość kolory i uchwycone momenty, szkoda że aż tak centralnie, ale bardzo mi się podobają.
Gratulacje
no panie, zdjęcia 1 klasa! wrzuć więcej i ponumeruj foty. Macro piekne
Przepraszam za te niedociągnięcia ,ale trudno mi sie na razie połapać
Wejście smoka bym powiedział :) Fajna 2 :)
No, no, pięknie, zwłaszcza 2 wymiata. Zresztą 3 tez fajne.
Witaj na forum. Bez dwóch zdań - fajne, ciekawe zdjęcia. Czekam na ciąg dalszy, zapowiada się bardzo dobry wątek. Pozwoliłem sobie przenieść wątek ze zdjęć początkujących do oceny zdjęć.
1 i 5-do publicznej
pisac cos jeszcze?
nie dość, że porządne prace to jeszcze bardzo mi się podobają :-)
Czy byłbyś uprzejmy napisać jakim sprzętem robisz ? - pamiętaj, że na Tym forum nie ma przymusu robienia Olakmi :)
Nie chodzi tylko o aparat, ale obiektywy, szkła, konwertery itp.
Z góry dzięki
szacunek ! czekam na więcej.
na robalach sie znam jak na drogich samochodach, ale narobiles smaku i ciekaw jestem tych "innych" rodzajow fotografii, ktore uprawiasz :)
niezle wejscie.
pzdr
kowalikster
15.09.09, 13:32
Ja też się na robalach nie znami zwykle jakoś mnie takie zdjęcia nie zatrzymują na dłużej, powiem więcej - nie oglądam ich. Ale Twoje robaczki nawet sympatycznie wyglądają i co lepsze (lub gorsza dla mnie) podobają mi się, szczególnie dwójeczka.
Stary !
2 i 5 naprawdę świetne, reszta fajna.
Więcej ! Dawaj, dawaj ...
K_Puchatek
15.09.09, 14:35
Świetny debiut - fotki macro MSZ rewelacyjne.
W kolejności to 2, 5, 3.........1
Na portrecie to ja się nie znam...
Pozdrawiam i czekam na kolejne
Pięknie się zapowiada. Będę ten watek śledził z niecierpliwością...
ps.
Czyżby sigma??
Porostu wejście smoka.