PDA

Zobacz pełną wersję : karta XD - funkcja panoramy



Rafpa
10.09.09, 09:49
Witam,
Mam pytanie (jestem początkujący) czy każda karta XD OLYMPUS ma funcję panoramy? Czy są one oznakowane w jakikolwiek sposób?
Próbowałem XD fuji w E-520 niestety funkcja panoramy nie działa.
Pozdrawiam

RadioErewan
10.09.09, 10:08
Witam,
Mam pytanie (jestem początkujący) czy każda karta XD OLYMPUS ma funcję panoramy? Czy są one oznakowane w jakikolwiek sposób?
Próbowałem XD fuji w E-520 niestety funkcja panoramy nie działa.
Pozdrawiam

A e-520 wspiera "funkcję panoramy"? Jakaś nowa lustrzanka ma to wbudowane (chyba e-600), ale nie pamiętam, czy seria 5xx miała już ten zbędny wodotrysk...

ps. Każda karta xD Olympusa włącza tą funkcję. Ostatnio się zastanawiałem czy da się robić tak zdjęcia na kartę CF kiedy w drugi slot e-600 jest włożona karta xD.

Pozdrawiam

maj0nez
10.09.09, 10:16
ps. Każda karta xD Olympusa włącza tą funkcję. Ostatnio się zastanawiałem czy da się robić tak zdjęcia na kartę CF kiedy w drugi slot e-600 jest włożona karta xD.

Pozdrawiam
w e 510 nie da się :)
Pozdrawiam Karol

jerryg3
10.09.09, 10:20
W E-510 da się, powinno i w E-520. Nie można włączyć funkcji na CF mimo XD w drugim slocie. XD tylko olympusa.

RadioErewan
10.09.09, 10:27
W E-510 da się, powinno i w E-520. Nie można włączyć funkcji na CF mimo XD w drugim slocie. XD tylko olympusa.

Rzeczywiście w E420 w trybie Scene - Panorama wyświetlają się ramki, ale działa tylko najbardziej kulawy z trybów panoramicznych.

Pozdrawiam

Bodzip
10.09.09, 11:11
XD Olympusa z funkcją panoramy ma chyba jakieś pliki wgrane (kiedyś było na forum o tym) - nie mam tej karty, więc się nie wypowiem.
Ciekawe - gdyby te pliki przegrać na CF, czy to by zadziałało ?

skow
10.09.09, 11:54
ps. Każda karta xD Olympusa włącza tą funkcję.


Karta nic nie robi. To aparat BLOKUJE tę funkcję gdy nie ma oryginalnej karty.
(nie rozumiem tej polityki Olympusa)
_______________________ (automatyczne scalenie)_____________________