Zobacz pełną wersję : E-620 -kupić czy też nie?
Witam wszystkich i proszę o poradę.
Na początek powiem, że jestem amatorem i planuję kupić lustrzankę. Od jakiegoś czasu przeglądam rożne fora pytam znajomych i im więcej opinii tym więcej wątpliwości.
Aparat powinien kosztować w granicach 3000zł i powinien wystarczyć na jakiś czas (oczywiście z możliwością dokupienia nowych obiektywów). Jego przeznaczenie to zdjęcia amatorskie z wycieczek, fotografie rodzinne itp.
Właściwie to wybieram między nikonem 5000d, canonem D500 i właśnie E-620. Wybrałem się do sklepu obejrzałem wszystkie trzy i wydaje mi się że E-620 jest mi najbliższy. (Olympus E-620 + 14-42 mm + 40-150mm)
Naczytałem się wiele o wyższości innych marek (canon, nikon) nad Olympusem i dlatego proszę o opinie na temat mojego wyboru. Zależy mi na opinii osób które takim (podobnym) sprzętem się posługują.
Ps. wiem że podobne watki już były ale 3000zł to sporo kasy i chcę się upewnić.
EuroLiberty
16.08.09, 21:43
Wybrałem się do sklepu obejrzałem wszystkie trzy i wydaje mi się że E-620 jest mi najbliższy. (Olympus E-620 + 14-42 mm + 40-150mm).
Jakiej opinii się spodziewasz na forum Olympusa?
Czy koniecznie musi być E-620? Sprawdzałeś E-520? Obecnie zestaw
Olympus E 520 z 14-42mm f/3.5-5.6 i 40-150mm f/4.0-5.6 kosztuje 2250zł. Na Twoim miejscu kupiłbym właśnie E-520.
Ps. wiem że podobne watki już były ale 3000zł to sporo kasy i chcę się upewnić.
co do czego chcesz sie upewnic?
a jak ci podpowiem zle, to bede ci musial oddac kase?
dla mnie to ty szukasz usprawiedliwienia, a nie rady ;)
pzdr
Moim zdaniem trzeba sobie odpowiedzieć na pytanie, czego oczekujesz po aparacie. Każdy z tych modeli ma zalety i wady. Moim zdaniem wchodząc w Olympusa zyskujesz: