Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Moja droga do zakupu lustrzanki - E-520

Milosz
10.08.09, 13:43
Witam serdecznie wszystkich użytkowników forum. Jest to mój pierwszy post, w którym chciałbym się jednocześnie ze wszystkimi przywitać :) Mam na imię Miłosz i jestem z Poznania. Poniżej zamieszczę małe rozpoznanie ze sklepów fotograficznych oraz pochwalę się co i dlaczego zakupiłem - może komuś się to przyda, jeśli niepotrzebnie założyłem nowy temat o Olympusie e-520 proszę Moderatora o przeniesienie postu do jakiegoś innego tematu :)

Do rzeczy:

Jestem początkujący i sprzęt o którym będzie dalej mowa będzie to moja pierwsza lustrzanka. Ceny śledzę już od jakiegoś czasu ale decyzja o zakupie zapadła dopiero w zeszłym tygodniu. Niestety...ceny sporo podrożały... Dodatkowo jestem ograniczony tym, że w grę wchodzi zakup na raty. Pierwsza wersja była taka, że aparat nie będzie kosztował więcej jak 2000zł. Wymyśliłem sobie Olympusa E-420, ale po wizycie w sklepie i przestudiowaniu kilku testów postanowiłem, że będzie to jednak E-520. I teraz drodzy Państwo pojawił się problem - wersji z podstawowym kitowym obiektywem nie ma prawie nigdzie!!! Chodzi oczywiście o sklepy nieinternetowe ze względu na raty...Ok, była w ostatni weekend promocja w Saturnie ostatnie 3 sztuki z jednym obiektywem za 2200 - 22% VATu lub ostatnia sztuka Double Kita za 2800 - 22% VATu. Promocja świetna bo za aparat wychodzi 1716zł lub 2184 za bogatszy pakiet...niestety pani od systemu ratalnego rozwaliła mnie na łopatki... przy ratach na kwotę 2500zł (wiadomo trzeba kupić torbe karte itp.) na 24 miesiące miesieczna opłata to 150zł!!! Nie trudno obliczyć, że (24 x 150) - 2500 = 1100zł... tyle przepłaciłbym przez te 2 lata...pomyślałem, że nigdy w życiu i podziękowałem.