Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Panasonic Lumix LX3

voovoo2
21.07.09, 18:00
Powody,ktore skłoniły mnie do jego zakupu:
-jestem totalnym amatorem i od dłuzszego czasu podejrzewałem,ze lustrzanka przerasta moje potrzeby,
-jestem leniwy i nie chce mi sie dzwigac cięzkiego sprzetu,
-miałem okazję obejrzeć zdjęcia z super lustrzanek i dobrych szkieł i fotki zrobione z kompaktów i często nie byłem w stanie dostrzec róznicy......mozliwe,że to "wina" włascicieli tych aparatów,
-nie potrzebuję super szybkiego AF,
-ostatecznie przekonały mnie opinie i zdjecia z LX3,ktore mogłem zobaczyc w necie.

Pierwsze wrazenia:
-solidna budowa,
-brak problemów z dekielkiem,ktory był jednym z negatywów.Teraz dekielek jest na sznurku i posiada na swoim obwodzie 2 wypustki po ktorych nacisnięciu mozna go swobodnie zdjąc z obiektywu.Jest tak jak w porządym aparacie
Reszta ochów i achów w necie

Negatywy:
-słaby akumulator,ledwo starcza na 200 fotek,
-mało ergonomiczny przełącznik z foto grafowania na przegladanie zdjęć.

Co mnie zaskoczyło:
-swietny obiektyw,ostry od pełnej dziury.W praktyce oznacza to,że fotki w kosciołach mozna walic z ręki,bez lampy i wystarczy czułośc 400 ISO.Nie dotyczy obiektów ruchomych.
-Zdjecia seryjne 6 klatek na sekundę ale w rozdzielczosci 3 mega ale za to jaka jakość:-)
-AF jak dla mnie wystarczjąca szybkośc,jednak kazda lustrzanka jest szybsza.
-piekne kolory fotek i bdb balans bieli
-małe zniekształcenia przy max szerokim kącie a jest to 24 mm.
- i na koniec......niby drobiazg.......aparat ma po bokach dwa uchwyty do paska (gustowny paseczek w zestawie) co pzwala nosic go na klacie lub brzuchu.Cięzar prawie niewyczuwalny:-)

Nie wiem czy fotki jakie wrzucę ponizej nie wywołaja salw smiechu i czy pokaża walory tego fajnego aparatu,ale co tam:-)Jest ktoś zainteresowany????

lokin
21.07.09, 18:09
Czekam(y) na fotki.

Karol
21.07.09, 18:09
Jest ktoś zainteresowany????
Chętnie zobaczę...

Dziadek
21.07.09, 18:27
:-)Jest ktoś zainteresowany????