Zobacz pełną wersję : Skąd pozyskujecie modelki
Skąd pozyskujecie modelki, pytanie do portrecistów (dziwne słowo :/) nie chodzi mi o jakiś akty srakty ale o próbna sesję z młodymi dziewczynami bez dużego doświadczenia. Hmm żeby nie było mogą być panowie. Nie mam żadnego doświadczenia w tym zakresie (hehe tyko niecałe 2 lata z lustrem) ale chcę mocno spróbować, oczy mam dobre ;) znaczy się coś tam widzę.. napiszcie jak zaczynaliście te klocki proszę o porady
Ja miałem ładne opiekunki do dziecka :)
ja robie zdjecia wsrod znajomych, znajomych znajomych, od jakiegos czasu sami sie zglaszaja, ze nie ma kiedy wszystkiego "obskoczyc". poza tym - www.maxmodels.pl :grin:
no to ładnie jak jest z Gdańska to fajnie.. proszę o porady dające cokolwiek konstruktywnego w wątku...
Ja mam najłatwiej, ale nie każdy robi legitymacje zawodowo:)--Inni (nawet zaawansowani w branży) robią łapanki na ulicy. Trzeba do tego śmiałości i dużej kultury w agitacji. Dziewczynie trzeba obiecać darmowe zdjęcia i tyle--pozdrawiam
plus poleciał--------------> more pleace !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maxmodels sprawdza się nawet w małych miastach. Strona jest coraz bardziej popularna wśród młodzieży, wrzucają tam chyba więcej fot niż na NK :D
moja niekompetencja co to NK?
kowalikster
30.06.09, 21:14
Teraz może już nie jest odpowiednia pora, ale bardzo łatwo pozyskać "towar" w pobliżu akademików itd. Kolega jak szuka modelek to leci na akademiki - skuteczność 99%*
* - 1% jest szansą trafienia na zbyt ładnych chłopców których też zaczepia :wink:
Teraz może już nie jest odpowiednia pora, ale bardzo łatwo pozyskać "towar" w pobliżu akademików itd. Kolega jak szuka modelek to leci na akademiki - skuteczność 99%*
* - 1% jest szansą trafienia na zbyt ładnych chłopców których też zaczepia :wink:
To wiem mam taki pomysł, kiedyś 100lat temu ogłaszałem składanie kompa było branie :)
Piotr Grześ
30.06.09, 22:11
Od Irka, śnią mi się po nocach. Ach, dlaczego Zamość tak daleko.