PDA

Zobacz pełną wersję : Amator z kompaktem :) SP-560UZ [bardzo proszę o pomoc]

Geto90
22.06.09, 22:55
Witam!

Od niedawna jestem na forum, mam na imie Grzesiek i pstrykam zdjecia Olkiem SP-560UZ. Postanowilem stworzyc tutaj swoj temat i wrzucac zdjecia. Jestem totalnym amatorem jesli chodzi o fotografie, czytalem kilka poradnikow itd ale za duzo tego wszystkiego na raz i generalnie to niewiele z tego wiem ;) Mysle, ze wieksze sa szanse na nauke czegos nowego poprzez opinie i wskazowki do wrzuconych zdjec. Wielu z Was posiada ogromna wiedze na ten temat i licze, ze chociaz czastka mi pomoze w dalszym rozwijaniu sie ;) Aparat posiadam od konca zeszlego roku, od tego czasu sporo pstrykalem - glownie nature, krajobrazy itp. duzo zdjec na makro. Zreszta sami zobaczycie i mam nadzieje podpowiecie co jest nie tak i co zmieniac. Na chwile obecna moja priorytetowa sprawa jest nauczenie sie pstrykania zdjec portretowych i ogolnie - ludzi. Niestety to wychodzi mi fatalnie :( Mam nadzieje, ze z uplywem czasu z Wasza pomoca bedzie lepiej :)

Wiec zaczynamy ;)

helmuth
22.06.09, 23:04
Zreszta sami zobaczycie i mam nadzieje podpowiecie co jest nie tak i co zmieniac. Jak mamy podpowiedzieć, kiedy nic nie ma?

Geto90
22.06.09, 23:22
Z pierwszych tygodni już kiedyś pozbierałem zdjęcia ktore bardzo mi się spodobały :) Prawdopodobnie mogą być troche przesycone kolorem, ale nie chciałem ich od nowa przerabiac tylko zostawiłem w postaci po przerobieniu przed wizyta na forum i obejrzeniem zdjęc i opinii innych użytkowników... Obiecuje, że w miare z kolejnymi zdjęciami bede sie tego wystrzegał :)
Szczerze powiedziawszy w mojej glowie rodzi sie mysl, ze sie nie rozwijam :/ Bo niektore zdjecia z pierwszych tygodniu uwazam za jedne z najlepszych w mojej przygodzie z fotografia... A to chyba niezbyt dobrze :/ Ale w tym momencie licze na Was :) Oto pierwsza porcja zdjęć. Licze, że podpowiecie co robie źle, czego sie wystrzegać itd.

Pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc! :)

Geto90