Zobacz pełną wersję : Laik z 510 i dual kitem
Witam wszystkich, ponieważ jestem mocno początkujący więc proszę o wyrozumiałość w razie niedociągnięć technicznych i konstruktywną krytykę. Aparat mam co prawda od roku ale jakoś nie mogłem się przełamać do umieszczenia swoich fotek - dużo im brakuje. Będę wdzięczny za każdą uwagę i podpowiedź. Na razie 2 zdjęcia.
Kaz de Wro
28.05.09, 21:28
Na pierwszej fotce za duży bałagan, Hindusi zlali się z otoczeniem. Jakbyś zrobił tu zbliżenie osoby, byłoby lepiej.
Druga fotka pomysłowa.
Dziękuję za komentarz, hindusów ciężko wtedy było utrafić, byli bardzo ruchliwi i sporo chętnej do robienia fotek widowni.
Dołączę jeszcze jedno gdzie lepiej ich wyłuskałem z tłumu, a drugie tak humorystycznie.
zacznij numerować fotki, łatwiej będzie się do nich odnosić
1- ciemno i za dużo się dzieje w tle, nie wiadomo na co patrzeć
2- fajny pomysł z kwiatkami na wodzie jednak jakoś tak sztucznie/plastikowo wygląda to zdjęcie jak na moje oko, obrabiałeś na kompie tą fotkę??
Hmmm, moje zdjęcia raczkują w świecie fotografii, ale kolego Kys- więc to zdjęcie było jedynie konwertowane z Raw do Jpeg, poza tym praktycznie zero zmian, a co do plastikowości jak to zauważyłeś, nie mam takiego wrażenia, jedyne jakie odniosłem to takie że w ciągu 5 minut zrobiłeś recenzje z 6 tematów, było to wnikliwie czy tylko nabijasz sobie posty?
Wybacz, ale nie mogłem się powstrzymać...
(...) hindusów ciężko było utrafić, bo byli bardzo ruchliwi
Tia, to bywa problematyczne. Może większy kaliber? :twisted:
Hmmm, moje zdjęcia raczkują w świecie fotografii, ale kolego Kys- więc to zdjęcie było jedynie konwertowane z Raw do Jpeg, poza tym praktycznie zero zmian, a co do plastikowości jak to zauważyłeś, nie mam takiego wrażenia, jedyne jakie odniosłem to takie że w ciągu 5 minut zrobiłeś recenzje z 6 tematów, było to wnikliwie czy tylko nabijasz sobie posty?