PDA

Zobacz pełną wersję : Zdjęcia początkującego fotoamatora z E-510



kYs
9.05.09, 10:24
Poniżej kilka fotek z Turcji wykonanych olkiem E-510, rowerek i wodospad pewnie już widzieliście w wątku Lifter'a ale to moje fotki :P
Niebawem Lifter na łamach swojego tematu przyzna się, że niektóre z opublikowanych przez niego zdjęć są moje ;]

Fotka 002 jest autorstwa Liftera

Czekam na Wasze opinie

kYs
9.05.09, 10:36
i reszta fotkek, które się nie zmieściły do 1 posta

Fotka 008 zrobiona była kompaktowym aparatem DMC-LZ5

nataszach
11.05.09, 19:21
Jestem laikiem, ale Twoje fotki przykuły moją uwagę:
002 za pomysłowość
003 i 006- fajnie, ale podkręciłabym cienie i kontrast że bardziej wyeksponować pierwszy plan, bo jak dla mnie trochę się to zlewa.
007- baaaardzo, ale to baaardzo mi się podoba: ta zieleń, hamak w tle. Śliczne :-)

kYs
11.05.09, 23:38
no nareszcie jakaś odpowiedź :mrgreen:

co do 002 to pomysł był liftera (https://forum.olympusclub.pl/member.php?u=10471) ja tylko odpowiednio dociąłem
003 i 006 postaram się w chwili wolnej poprawić wedle Twoich rad
007 też jest jednym z moich ulubionych, lifter też prezentował to zdjęcie (https://forum.olympusclub.pl/attachment.php?attachmentid=16070.jpg)ale w o wiele węższym kadrze i nie przeszło wśród użytkowników forum :P

oczywiście serdecznie dziękuję za pierwszą opinię i zapraszam ponownie do mojego wątku, niebawem umieszczę wybrane zdjęcia z meczu ekstraligi w Bydgoszczy

kYs
14.05.09, 09:33
oto poprawione foteczki
003 - przyciąłem kadr bo samym kontrastem i cieniami nie dało się za wiele zrobić
006 - również został przycięty kadr, pobawiłem się trochę światłem, cieniami i kontrastem

malenka1
14.05.09, 16:38
Lampa, grobowce i pierwsza modliszka jak na moje wrażliwe oko :wink:ŚWIETNE!!!! Przy drugiej modliszce mnie otelepało bo od robali to ja uciekam biegusiem, jest OK tylko chyba przycięłabym inaczej, no i ten hamaczek nad wodą- rewelka. Fajnie się to ogląda, dawaj więcej!!!

kYs
15.05.09, 08:48