PDA

Zobacz pełną wersję : Krytyka mile widziana :P



Gimi_PL
16.09.04, 22:21
Jestem nowym fascynatem fotografii. Nie za bardzo jeszcze znam sie na tych wszystkich ustawieniach i tym co ma sie do czego ale czytam godzinami Wasze tematy i próbuje sie czegoś nauczyć.
Chciałbym przedstawić Wam moje pierwsze fotki jakie zrobiłem samodzielnie z ręki (a rece troche mnie sie trzęsą :) )
http://www.tsk.pl/~tsk285a/roza.JPG
http://www.tsk.pl/~tsk285a/kwiat.JPG
http://www.tsk.pl/~tsk285a/zachod.JPG

To są zdjęcia żywcem ściagnięte z olka c740uz nic nie robiłem PS ani niczym innym
Wiec jak mozecie ocenicie i powiedzcie co należało by usatwić aby fotki były ładniejsze !!!
DZIĘKUJĘ !!!

Moderowane przez Vodnik: Przeniesione do dzialu Ocena zdjec

marecki
16.09.04, 23:50
czesc. dla mnie bomba. róża super, drugie troszke gorsze a zachód też spoczko. To ostatnie można by odszumić w NeatImage. Fajne, naprawdę fajne.

wrocek
17.09.04, 00:10
Nie mogę nic powiedzieć o zdjęciach, bo na moim SDI będę je chyba ściągał do rana (a jeśli ktoś ma modem ?) :cry: .
Nawet jak nie chcesz obrabiać zdjęć na komputerze, to do publikacji w internecie trzeba je zmniejszyć do przyzwoitych rozmiarów :!:

qwerty
17.09.04, 07:06
czesc :)
Pozwolisz ze nie bede sie wyłacznie zachwycał? ;)
a więc zachód: duty na dole przeszkadzają... no i ostrosc złapana chyba na drzewku bo chmury lekko rozmazane i jakies ziarno widac... :)
Kwiat: osobiscie zrobiłbym na F5,6-f11 (byłoby ostrzejsze) :) no ale to kwestia czasu naswietlania a wiec i trzęsących sie rąk :) Kolorki ciut ciut wyblakłe....
Roza: najbardziej mi sie podoba :)
Pzdr.

Kregon
17.09.04, 09:17
Tak jak napisal wrocek - zmniejsz rozmiary zdjec. I tak zeby obejrzec fotke, trzeba ja zmniejszyc, wiec nie widze sensu wrzucania w 2048x1536.

Roza calkiem ciekawa.
Na drugim faktycznie wieksza GO moglaby byc (prawa czaesc kwiatka jest nieostra). A w ostatnim ostrosc na nieskonczonosc i koniecznie do odszumienia (pierwsze tez).