PDA

Zobacz pełną wersję : adamzd różne



adamzd
15.04.09, 23:51
Witam
Zacznę skromnie - jedno zdjęcie w ramach inauguracji. Będę wdzięczny za uwagi. Szczególnie w sprawie obróbki, ponieważ w tej sprawie jestem szczególnie zielony :roll:.
Mam nadzieję że wrzuciłem prawidłowo i będzie coś widać :wink:
pozdrawiam

Karol
16.04.09, 10:57
Zdjęcie mocno takie sobie. Kadr dość przypadkowy, nie podoba mi się prawy dolny róg... Trudno oceniać obróbkę bo jej nie widzę.

marecki
16.04.09, 11:07
Za Ktotkiem, kompozycja jakaś nijaka nie zdecydowana, a szkoda bo potencjał był. Kolorki i klimat bardzo fajny (mgiełka, szadź ...). Czekam na następne.
Pozdrawiam

dreptak
16.04.09, 11:22
Może gdyby się skoncentrować na samych drzewach. Szadż zawsze jest fotogieniczna a tu niby jest a jej nie ma.

K_Puchatek
16.04.09, 17:37
Witam,
MSZ przede wszystkim przeszkadza PD róg, a konkretnie plama śniegu. Pozwoliłem sobie przyciąć i lekko podciągnąć kontrast, no i wyszło takie coś (w załączniku). Mam nadzieję że nie Masz nic przeciwko ingerencji w Twoje fotki (MSZ lepiej pokazać niż tylko napisać...)
Pozdrawiam

salvadhor
16.04.09, 19:06
MSZ całkiem ciekawe ujęcie. Może nie miażdży kompozycyjnie, ale bladość świtu o poranku wypadła nieźle. Szkoda tego cienia na dole kadru - przydałoby się parę kroków naprzód, lub poczekać (?) aż się tam rozjaśni.

adamzd
16.04.09, 20:53
Dzięki bardzo za wszystkie opinie :grin:.

... Trudno oceniać obróbkę bo jej nie widzę.
W sumie to połowa sukcesu - znaczy nie przekombinowałem :wink:.


Witam,
Mam nadzieję że nie Masz nic przeciwko ingerencji w Twoje fotki (MSZ lepiej pokazać niż tylko napisać...)
Nie ma sprawy - dzięki, rzeczywiście jest zdecydowanie lepiej. Zanim zobaczyłem Twoją wersję, skorzystałem z rady dreptaka i przygotowałem swoją, trochę inaczej skadrowaną - wrzucę ją również.
Jednocześnie dorzucam drugą fotkę, mam nadzieję że rzucicie okiem.
Pozdrawiam

Ania_
17.04.09, 21:35