PDA

Zobacz pełną wersję : Jaki obowiązkowy osprzet do e-520?

sylwekpi
8.04.09, 12:36
Na początku witam wszystkich serdecznie. Za klika dni stanę się posiadaczem e-520, po wielu przemyśleniach i lekturze wielu testów (d60, a300, K-m, K200d, e-420) zdecydowałem się na Olympusa E-520 mimo jego kilku wad.
Jestem raczej początkujący (miałem parę kompaktów), mam zamiać fotografować wycieczki, rodzinkę, jakieś imprezy rodzinne itp. Kupię zestaw z 14-42 i 40-150. W czerwcu wyjeżdzam na wczasy do grecji, mam też ślub u bliskiej rodziny. Jaki osprzęt powinienem zakupić pod kątem szczególnie wyjazdu do grecji? jakieś filtry? jeśli tak to jakie? Prosze o porady. Prosze profesjonalistów aby nie proponowali mi obiektywów i lamp po kilka tysięcy bo na razie nie mam zamiaru w to za dużo inwestowac, chodzi mi raczej o drobiazgi takie które mimo niewysokiej ceny mogą być istotne i przydatne.

Peter1976
8.04.09, 12:45
Koniecznie polaryzacyjny a i szara połówka by nie zaszkodziła ;) a przede wszystkim pojemną kartę pamięci-Jest co focić :D

Pozdrawiam !!

Peter

P.S. W mojej galerii jest parę fotek z Krety przy użyciu polarka :)

Agulka
8.04.09, 12:59
Może jeszcze zapasowa bateria.

Magnesus
8.04.09, 13:10
Może jeszcze zapasowa bateria.

Ale czy to "obowiązkowe"? Akumulator z e-5x0 ciężko wypstrykać za jednym zamachem. Dodatkowa bateria przyda się na dłuższym wyjeździe, ale na krótki wystarczy podładować wcześniej tą oryginalną.

dreptak
8.04.09, 13:13
Oczywiście karta i dodatkowa bateria to priorytet.
Pomyśl jeszcze o statywie no pewnikiem jakaś torba by się też przydała . J

Ggrzesiek
8.04.09, 13:13
Ja polecę statyw. Dla mnie to absolutnie obowiązkowe akcesorium. Znaczenie może mieć fakt, ze posiadam korpus bez stabilizacji. Choć bez wątpienia stabilizacja statywu nie zastąpi (zdjęcia nocne, panoramy, łączenie ekspozycji czy rodzinny autoportret).
Jeśli wczasy to dodatkowe karty pamięci bardzo się przydadzą, i raczej markowych producentów.