PDA

Zobacz pełną wersję : Foto ainy



aina
9.03.09, 23:28
Witajcie, jestem tu nowa i chciałabym podzielić się moimi amatorskimi zdjęciami. Proszę o konstruktywną ocenę.

Dodam jeszcze, że zdjęcia celowo nie zostały obrobione w żadnym programie, w celu sprawdzenia możliwości obiektywu i ustawień aparatu (E-500 + kit 14-45mm)

helmuth
9.03.09, 23:36
1 niezła. Chyba lepiej, ze względu na mgłę, byłoby B&W. Strasznie razi to białe (puste) okno!

e-510
9.03.09, 23:39
Witaj aina.

Zdjęcia na pewno warte są komentarza,widac na nich,że trochę dobrych książek poczytałaś.;)

Wpadnę tu jutro,trochę na dłużej,jeśli pozwolisz :) bo teraz muszę już iśc spac. :)
Widzę jednak,że kolega helmuth wybiera się do Ciebie,to coś więcej na pewno powie.Między nami,powiem,że dobrych rad udziela.

O,już jest.:)

aina
12.03.09, 18:42
Dziękuje za Wasze opinie, przy odrobinie czasu postaram sie wstawić witraż i pobawić się kolorystyką.
Niestety, nie przeczytałam jeszcze żadnej biblii o fotografii, jestem samoukiem, ale jeżeli znacie coś godnego polecenia to piszcie, chetnie poczytam :grin:

Poszperałam trochę i znalazłam coś takiego, co Wy na to?

Dodam tylko, że dwa ostatnie zdjęcia były robione Olkiem C360Z

Zapraszam do komentowania

e-510
12.03.09, 18:51
Chociaż na koty mam uczulenie,Twoje kociaki wyszły tu bardzo sympatycznie,szczególnie ta rodzinka. Kocia. :)

RadioErewan
12.03.09, 18:51
Czarny rycerz nadchodzi!

Pozdrawiam

Smerf Maruda
12.03.09, 18:52
To ja, czarny rycerz.

Aina, czy mogę zmienić tytuł wątku na "Foto ainy"? Byłbym wdzięczny, poprawisz mi nastrój.

aina
12.03.09, 18:55
Nie ma problemu, możesz zmienić tytuł (wybacz czarny rycerzu jeszcze nie umiem cytować :))

Smerf Maruda
12.03.09, 18:56
Dziękuję.

Lepiej mi, idę do domu.

aina
12.03.09, 19:01
Chociaż na koty mam uczulenie,Twoje kociaki wyszły tu bardzo sympatycznie,szczególnie ta rodzinka. Kocia. :)


...ale szybko się uczę :grin::grin: