PDA

Zobacz pełną wersję : Natura na zdjęciach amatorskich



deathdemon
1.03.09, 18:34
Witam wszystkich Olymaniaków:) Moją pierwszą lustrzankę dostałam w marcu 2008r. Wcześniej robiłam zdjęcia na angielskim badziewiu Lumixa(najzwyklejsza, najprostsza cyfrówka). Jestem całkowitą amatorką i prosiłabym o subiektywne oceny; chętnie przyjmę także komantarze z sugestiami co do moich zdjęć:):) A oto kilka z nich:

dobas
1.03.09, 19:59
Witaj,

1) popraw proszę stopkę (podpis) tak aby nie łamał regulaminu :)
2) kotek sympatyczny, podoba mi się kompozycja, ale pewnie bardziej wolał bym aby patrzyła troszke bardziej w obiektyw

kropelki moze i fajnie uchwycone ale zauważ ze całe "śmietnisko" czyli tło dookoła nie jest zbytnio potrzebne. Można kadrowac tak aby skoncentrowac się na najważniejszym.

kwiatek nie podoba mi się wcale - wszystko jest zbyt małe

pola i staw - pomijam przeciętność kadru - ale to nie ma znaczenia - nie pasuje mi zbyt blade niebo, pomogła by pewnie lekka korekta ekspozycji czy inny pomiar światła (lub filterki - ale jeśli się uczysz nie ma co ladować pieniędzy w dodatkowy sprzęt na tym etapie)

Generalnie nie jest źle, pracuj pokazuj, ćwicz różne ujęcia eksperymentuj. kwiat cebuli to bardzo fajny motyw - popróbuj zrobić jej zdjęcia na różne sposoby

pozdrawiam

magnum
1.03.09, 20:03
Witaj.
1.kotek ładnie
2.krople spoko ale tło do kitu
3.kwiat cebuli ok od strony technicznej ale mało przyciągający kadr
4.jak powyżej
5.niebo strasznie razi.

To moja skromna ocena bo też amator jestem.

pozdr

deathdemon
1.03.09, 20:14
dziękuję za wszystkie komentarze i sugestie. nie umiem nic juz zrobić z tym zdjęciem z polami:/ kropla-szczerze to jedyne wyraźne z całej sesji:/

popracuję nad kompozycją:)
p.s. dobas, dzięki że mnie uprzedzasz co do stopki:) już zmieniam
dodaję jeszcze kilka fotek:

Szogo
1.03.09, 20:31
1) Proponuję numerować zdjęcia łatwiej będzie.

2) Popraw stopkę jak radził ci dobas!