PDA

Zobacz pełną wersję : Pomniejszanie fotek



bazi
29.06.03, 22:42
Jest jakis program, ktory PIEEKNIE pomniejsza fotki BEZSTRATNIE? Zrobilem sporo fotek w 1600x1200 i chcialem je pomniejszyc do 640x480, zeby opublikowac w necie, a jak uzylem Camedia Master, to mi tak skurczybyk pomniejszyl, ze na ukosnych i lukowatych krawedziach pokazaly sie 'schodki' :evil:

Jeronimo
29.06.03, 23:38
IrfanView -> przetwarzanie wsadowe

miro
30.06.03, 00:00
ewnetualnie nowe ACDSEe zaznaczona opcja resamplingu

bazi
30.06.03, 08:25
Dzieki, dzieki :) Zaraz wyprobuje 8)

GogiNeo
30.06.03, 08:44
No ACDSEE ok, Photoshop tez moze byc ;D

Jeronimo
30.06.03, 13:45
e tam..
irfan jest szybszy i za free....

Arras
1.07.03, 23:26
ACDSee sobie, infra sobie a najlepiej skaluje Corel. I nawet Photoshop pada.

miro
2.07.03, 11:33
ACDSee sobie, infra sobie a najlepiej skaluje Corel. I nawet Photoshop pada.

bez pierdół mini moga byc gorszej jakosci... a po za tym wcale nie bylbym tego pewien ze corel lepszy od Adoba.....

GogiNeo
2.07.03, 15:39
true true

Hans
2.07.03, 15:51
ACDSee sobie, infra sobie a najlepiej skaluje Corel. I nawet Photoshop pada.

bez pierdół mini moga byc gorszej jakosci... a po za tym wcale nie bylbym tego pewien ze corel lepszy od Adoba.....

shop pracz rulez :D :D :D

Jeronimo
2.07.03, 19:48
kurde nie wiem czemu ale caly czas myslalem o seryjnym zmiejszaniu fotek a nie o bezstratnym .... tak wiec moja wypowiedz dot. IrfanView nie koniecznie musi byc poprawna!!

pozdro

Esperak
2.07.03, 20:34
ACDsee git programik i te możliwości do tego dodajemy Mpower tools i mamy kombajn do zarządzania fotkami MPower nawet ma Generator stron HTML do tworzenia zbiorów fotek na strone ...

a co do resize to moze ktoś przyblizyć temat bezstratnego konwertowania w ACDSee bo jakoś niepotrafie tej opcji znaleść.?????

bazi
3.07.03, 07:51
Ja mam nakladke PL na ACDSee (5.0), a opcja zmiany rozdzielczosci jest w menu Narzedzia(Tools)->Zmien rozmiar(Resize). Tam podajesz rozmiar docelowy i zaznacz Zachowaj wspolczynnik aspektu (Preserve original aspect ratio) i Zachowaj w obrebie (Fit within): Szerokosc i wysokosc(Width and height). ;)

GogiNeo
3.07.03, 10:25
...albo klikasz na ikonie EDIT nastepnie RESIZE, i reszta jak wyrzej