PDA

Zobacz pełną wersję : Olympus C720 - czy to dobry wybór????....



Young
21.08.04, 20:13
Witam [poraz 1-wszy] i wszystkich pozdrawiam :) Otóż mam do Was pytanie odnoście C-720. Mam okazje kupić taki aparat w cenie ok 900 zł, ma on rok czasu, dołączona do niego jest karta 128MB, ładowarka i wszystko co sie otrzymuje podczas zakupu takiego aparatu. Pytanie czy warto taki aparat nabyć :?: Czytam już jakiś czas na forum i opinie użytkowników są skrajnie różne. Dodam jeszcze że jestem totalnym laikiem w tym temacie, także rózne oznaczenia które wyczytuje w necie dużo mi nie dają :( Z góry dzięki Wszystkim za jakiekolwiek podpowiedzi.

P.S. Jeżeli ktoś miałby czas i ochote, to mógłby wypisać wszystkie za i przeciw tego aparatu - byłbym bardzo wdzięczny.

Pzdr.

wrocek
21.08.04, 20:42
Nie wiem czy będę obiektywny, bo mam właśnie C-720 :wink:

Aparat jest uważany za najsłabszy z serii C-7xx. Główna wada, to kłopoty z ustawianiem ostrości w słabo oświetlonych pomieszczeniach. Podawana w dokumentacji rozdzielczość 3 Mpx jest w rzeczywistości trochę mniejsza.
Aparat posiada zoom 8x (odpowiednik 40-320 mm dla aparatów 35 mm). Dla mne jest to akurat duża zaleta. Z zoomem wiąże sią celownik elektroniczny, który pokazuje prawie całe pole obrazu, ale jest mniej wyraźny niż zwykłe celowniki optyczne.

W oparciu o opinie z tego forum mogę poradzić jako alternatywę model C-4000 (4 Mpx, zoom 3x).

Jeśli jednak masz już konkretną ofertę, to za te pieniądze warto kupić aparat z wyposażeniem. Zdjęcia 10x15 będą bardzo dobrej jakości, a robiłem nawet 20x30 cm i jakość też była całkiem przyzwoita.

Young
22.08.04, 18:47
Główna wada, to kłopoty z ustawianiem ostrości w słabo oświetlonych pomieszczeniach.
Wada ta w Twoim przypadku jest regułą, czy raczej poprostu się to zdarza :?: Bo jezeli kłopoty będa zawsze, a ja się zbytnio na tym nie znam, to nie wiem czy dam sobie rade ustawić tą ostrość :(