Zobacz pełną wersję : celownik kątowy
Witam. Pierwszy raz na tym forum,witam klubowiczów.Jestem foto amatorem w trochę więcej niż średnim wieku ,więc proszę o tolerancję jeśli moje pytanie jest naiwne.Znalazłem takie urządzenie jak celownik kątowy do Olympusa VA-1,zastanawiam się czy przy moim wzroku +3 byłobyto pomocne .Czy ktoś to ma ? Jak to się spisuje? Czy warto ?
Nikt niema? nikt nic niewie? szkoda:shock:
Nie kupuj tego złomu...zupełnie nie praktyczne chyba, że masz zamiar używac tego w studnio na statywie to może i obleci... PS.Wizjer E-3 wszystko załatwi:)
Pozdrawiam;MicSzu.
To miałobybyć do E-510 ale post wyżej kolega stanowczo odradza. Nie to nie do studia, raczej plener. Szukałem rozwiązania bo fotografuję z manualnymi stałkami a tu potrzebna precyzja przy ostrzeniu.Mam i kity ale analogowe stałki są lepsze. No i problem dalej do rozgryzienia z tym ostrzeniem.
To miałobybyć do E-510 ale post niżej kolega stanowczo odradza. Nie to nie do studia, raczej plener. Szukałem rozwiązania bo fotografuję z manualnymi stałkami a tu potrzebna precyzja przy ostrzeniu.Mam i AF ale stałki są lepsze. No i problem dalej do rozgryzienia z tym ostrzeniem.
Wrzucasz LV dajesz powiększenie 10x i masz ostrość perfekcyjną.
Gdzieś na naszym forum było o matówkach z klinem poszukaj bo wydaje mi się to jednym z najrozsądniejszych rozwiązań przy małym wizjerze E-510.
Dorzucam link:
https://forum.olympusclub.pl/showthread.php?t=4630&highlight=mat%F3wki+klinem&page=7
Poszukam o tej matówce,do ostrzenia poprzez LV jakoś się nie mogę przełamać to chyba nawyk po starej lustrzance ,to kadrowanie przez wizjer.Dzięki za zainteresowanie się tematem. A już myślałem że nikt się nie odezwie. Dzięki za linka.:grin:
Przekonaj się do LV - zwłaszcza w przypadku manuali.
1. nie przejmujesz się okularami
2. nie denerwujesz modela
3. nie zwracasz uwagi osób postronnych
4. nie męczysz się malutkim wizjerem