PDA

Zobacz pełną wersję : obiektyw - jak zrobić, by tło nie było rozmyte?



fasola
1.12.08, 17:57
Witam zakupiłem e-520 zupełnie niedawno i jestem laikiem a pytanie mam takie ,czy są obiektywy takie gdzie tło nie wychodzi rozmyte no chyba że zle coś ustawiłem w aparacie pozdrawiam.

Gundi
1.12.08, 18:03
Poczytaj o podstawowych zasadach, nawet w instrukcji aparatu powinno być wyjaśnione co to jest głębia ostrości i jak nią się posługiwać operując ogniskową i przysłoną.

suchar
1.12.08, 18:05
Use google, Luke.

Hint: type in "Głębia ostrości"...

Zmieniłem tytuł i dział na bardziej adekwatne.

dog_master
1.12.08, 18:06
Zmieniłam temat...

suchar
1.12.08, 18:07
Zmieniłam temat...

Ja zmieniłem! :)

helmuth
1.12.08, 19:23
Zmieniłam temat...

Ja zmieniłem! :) A kto odpowie? :p

fasola
1.12.08, 19:38
nawet nie wiedziałem że moje pytanie podchodzi pod taki własnie temat "głębia ostrości" takim jestem laikiem, ale poczytałem wyjasniło mi to wiele a pozostało tylko pocwiczyć i uczyc się:wink: dziękuje i pozdrawiam

cadman
1.12.08, 23:49
Proponuję zacząć od instrukcji obsługi. Tam jest "komiks".

J.Graph
1.12.08, 23:57
Jeśli znasz język angielski to możesz :

301 Moved Permanently (http://pl.youtube.com/watch?v=BfOC_Msb1dI)

;)

Joki
2.12.08, 11:34
Witam serdecznie.


Witam zakupiłem e-520 zupełnie niedawno i jestem laikiem a pytanie mam takie ,czy są obiektywy takie gdzie tło nie wychodzi rozmyte no chyba że zle coś ustawiłem w aparacie pozdrawiam.
Przymknij bardziej przysłonę. W pomieszczeniach zwykle wystarczy do 5,6 na zewnątrz przynajmniej 8 jeśli chcesz mieć wszystko na ostro. Jeśli focisz na "P", to zmień na "A", żeby móc na sztywno trzymać przysłonę. Tylko pamiętaj o fleszu. Bo możesz wejść w tryb FP przy silnym świetle zastanym.
Pozdrawiam.

dog_master
3.12.08, 02:23
Yyy, co ma SuperFP z przymknięciem przysłony?