PDA

Zobacz pełną wersję : pierwszy portret



deprim86
8.10.08, 13:59
https://forum.olympusclub.pl//brak.gif
źródło (http://www.deprim86.nazwa.pl/portret.jpg)hej, oto moj pierwszy portret chcialabym sie dowiedzieć czy jest dobry czy totalnie do bani rosze o szczerość, nie boję się krytyki ludzi lepszych ode mnie. Pozdrawiam :)

rafrog
8.10.08, 14:09
A dlaczego tak ciemno ?

K_Puchatek
8.10.08, 17:49
Witam,
Nie znam się na portrecie, natomiast co do tej fotki to jestem niestety na nie.
Przede wszystkim za ciemno i mocno nienaturalny (szaro/ziemisty) kolor skóry. Poza tym ciasny kadr jest fajny, ale nie trzeba modelce obcinać kawałka brody.
To takie sobie uwagi kompletnego amatora.
Pozdrawiam

ksb
8.10.08, 17:52
IMO kadr mniej więcej Ok, no i ostre. Zastanów sie czy w naturze też ta pani ma taki kolor skóry. Postaw ją przy dobrym świetle i się przypatrz.

VonGregorius
9.10.08, 19:53
hej, oto moj pierwszy portret chcialabym sie dowiedzieć czy jest dobry czy totalnie do bani rosze o szczerość, nie boję się krytyki ludzi lepszych ode mnie. Pozdrawiam :)
A tobie samemu podoba się ten portret?
Jeżeli tak, napisz dlaczego :)
vG

helmuth
9.10.08, 23:13
A tobie samemu podoba się ten portret?
Jeżeli tak, napisz dlaczego :)
vGZlituj się! Nie chcesz oceniać, nie pisz wcale!

deprim86
10.10.08, 00:12
uważam że jak na moją pierwszą fotke to nie jest najgorzej, a kolory zostały tak przytłumione specjalnie dlaczego? nie wiem, nie potrafie racjonalnie odpowiedzie. Podoba mi się samo ujęcie i to głębokie spojrzenie ale dodaję że kompletnie się na tym nie znam dopiero zaczynam. Jutro ide w plener może uda sie zrobić jakąś ciekawą fotkę to wrzuce. Pozdrawiam

VonGregorius
10.10.08, 11:16
Zlituj się! Nie chcesz oceniać, nie pisz wcale! - a czy pytanie było do Ciebie? odpuść sobie.[EOT]

deprim - nie tyle może chodzi o kolory co trudność z wyłuskaniem samej modelki z ciemnego (BARDZO) tła. Ciężko o jakieś oceny czy komentarze, jeżeli nie widać modela.
pozdrawiam
vG

deprim86